Nowa książka ks. Adama Bonieckiego promowana hasłem „Ksiądz Boniecki ma głos w moim domu”

W środę, 10 stycznia nakładem Wydawnictwa Znak ukaże się książkowy wybór tekstów ks. Adama Bonieckiego, publikowanych na łamach „Tygodnika Powszechnego” - „Połączenie odebrane”. Wydawnictwo prowadzi już przedsprzedaż na swojej stronie internetowej.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

To pierwszy wybór tekstów redaktora seniora, który ukazuje się po ponownym nałożeniu na niego zakazu wypowiedzi. W listopadzie ub. roku zakaz został nałożony przez władze zakonu Księży Marianów z powodu kazania ks. Bonieckiego o samospaleniu Piotra Szczęsnego oraz zdjęcia, na którym duchowny poparł Forum LGBT. Wcześniej ks. Boniecki został za te same wypowiedzi upomniany przez przełożonych.

Bezpośrednio do tego zakazu nawiązuje promocja książki, opierająca się na haśle „Ksiądz Boniecki ma głos w moim domu”. - To hasło na powrót stało się potrzebne - czytamy w piśmie przewodnim promującym książkę.

Książka ma 224 strony, twardą oprawę i kosztować będzie 39,90 zł. Wydana jest przez Znak. Ukaże się 10 stycznia, ale już można zamawiać ją na stronie Znak.com.pl w cenie o 25 proc. niższej.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku 2017 roku „Tygodni Powszechny” notował średnią sprzedaż na poziomie 26 146 egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS