SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

691 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN zdecydowanym liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 691 tys. osób, o 70 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński w programie „Kuby Wojewódzki”; fot. TVNMałgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński w programie „Kuby Wojewódzki”; fot. TVN

Premierowe odcinki 33. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.40, począwszy od 6 września br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 20 września) obejrzało średnio 691 tys. osób, co zapewniło stacji 10,78 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 14,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,67 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 778 tys. widzów. Wyemitowany został 20 września, a gościli w nim Małgorzata Kożuchowska i Krzysztof Skórzyński. Gośćmi pierwszego byli Małgorzata Rozenek-Majdan i Maciej Musiałowski.
 

Program Kuby Wojewódzkiego stracił 70 tys. widzów

W porównaniu do emitowanej rok temu 31. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 70 tys. osób, ale  wzrósł rynkowy udział produkcji w 4+. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 761 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,92 proc. w 4+, 12,09 proc. w 16-49 oraz 10,55 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.40 a 23.38) ma 10,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje pierwsze miejsce na tle konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TVN24, który ma 6,43 proc. Trzecie miejsce należy do TVN7 (5,65 proc.), a czwarte - do TVP2 (5,58 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN jest wyraźnym liderem.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 691 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN zdecydowanym liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Debil dla debili
odpowiedź
User
flecz
Nikt nie che oglądać dziadersów
odpowiedź
User
olo
Jest mi z tego powodu obojętnie.
odpowiedź