Kultowy program dla dzieci znika z TVP

Jesienią na antenie TVP nie pojawi się już magazyn dla dzieci imłodzieży '5-10-15'. Po 24 latach emisji kierownictwo Jedynkipodjęło decyzję o likwidacji tego programu.

pp - dziennik
pp - dziennik
Udostępnij artykuł:

- Od roku trwały prace nad unowocześnieniem formuły. Niestetynie przyniosły efektów. Ze względu na wyniki oglądalności podjęłamdecyzję o nie kontynuowaniu tego cyklu - mówi o przyczynach zdjęciaaudycji Małgorzata Raczyńska, dyrektor TVP1.

Jak pokazują dane TNS OBOP, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl,oglądalność "5-10-1-15" w okresie od stycznia do końca maja 2006roku wyniosła 960 tys. widzów, a udziały TVP1 w rynku ukształtowałysię na poziomie 22,46 proc., co dało stacji pozycję liderapasma.

Natomiast w takim samym okresie bieżącego roku program nadawanyw trzech częściach (osobne dla 5-, 10- i 15-latków) oglądało jużtylko 570 tys. osób, a udziały TVP1 zmalały do 15,59 proc., coprzesądziło o tym, że Jedynka z pozycji lidera spadła na czwartemiejsce.

Ostatni odcinek audycji "5-10-15" TVP1 nadała 26 maja br.Program powstał w zespole pod redakcją Bożeny Walter w połowie lat80. Debiutowały w nim m.in. takie gwiazdy jak Justyna Pochanke czyKrzysztof Ibisz.

TVP informuje, że autorka "5-10-15" została poproszona ozłożenie nowych propozycji atrakcyjnych dla najmłodszej widowniJedynki. Na razie w zamian za program '5-10-15' w sobotnie porankina antenie TVP1 będzie się ukazywał amerykański serial familijny"Siódme niebo".

pp - dziennik
Autor artykułu:
pp - dziennik
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"