Lidl reklamuje loterię z ponad milionem zł do wygrania

W sklepach Lidl ruszyła „Lidloteria”, w której nagrodą główną jest milion zł. Akcja potrwa prawie dwa miesiące, warunkiem udziału jest zarejestrowanie jednorazowych zakupów w Lidlu za minimum 99 zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lidl reklamuje loterię z ponad milionem zł do wygrania

Żeby wziąć udział w nowej promocji Lidla, należy zrobić w sklepie tej sieci jednorazowe zakupy za minimum 99 zł, zachować oryginalny dowód zakupu i zarejestrować go na stronie Lidloteria.pl. Uczestnik od razu zostanie poinformowany, czy wygrał jedną z 864 kart podarunkowych Lidla o wartości 500 zł.

W puli są też wygrane pieniężne: osiem razy po 25 tys. zł (będą losowane co tydzień) i nagroda główna - milion zł. Zgłoszenia będzie można przesyłać do 29 marca do godz. 22. Za obsługę loterii odpowiada agencja Smolar.

Przy obliczaniu kwoty zakupów nie są uwzględniane wydatki na napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe, rekwizyty tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, produkty do karmienia niemowląt, bony upominkowe i karty podarunkowe.

 

Loterii towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Zakupy robię w Lidlu”. Jest prowadzona m.in. w telewizji, internecie i samych sklepach Lidl.

Za obsługę reklamową Lidla odpowiadają GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów). W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 830,3 mln zł, o 11,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych