SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem

Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia “Mam talent 3” po trzech odcinkach to 4,54 mln osób przy udziale wynoszącym 31,92 proc. w  grupie 4+ i aż 36,78 proc. w grupie 16-49. To mniej niż rok temu, gdy trzy pierwsze wydania drugiej edycji tego show, miały średnio 4,82 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 32,91 proc. i 39,8 proc. (program ruszył we wrześniu ub.r. tydzien później).

Widownia obecnej serii 'Mam talent' rośnie jednak z odcinka na odcinek – pierwszy zgromadził przed odbiornikami 4,2 mln oglądających, a trzeci już - 4,86 mln
 
W czasie nadawania programu TVN zdecydowanie dystansuje konkurencję. Drugą pozycję zajmuje w tym czasie TVP 1 z 18,50 proc. udziału, nadająca „Sport”, „Pogodę”, filmy fabularne i festiwal w Opolu. Trzeci jest Polsat (filmy, ,“KSW 14”;14,05 proc.), a czwarta – TVP 2 („Sabat czarownic”, „U Pana Boga w ogródku”, „Laskowik & Malicki”, film; 13,54 proc.). W grupie 16-49 przewaga TVN-u nad Jedynką, której udział to 16,53 proc., jest jeszcze większa i wynosi aż ponad 20 pkt. proc.

Dane pokazują, że show oglądają głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, ludzie mieszkający w miastach oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.


Oglądalność trzeciej edycji “Mam talent!" odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
04-09-20104 200 99131,51%37,72%
11-09-20104 558 52832,07%36,45%
18-09-20104 859 66632,15%36,27%
Średnia4 538 75331,92%36,78%


 
Widownia konkurencji w czasie emisji show

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVN – Mam talent!4 538 75331,92%36,78%
TVP 12 637 36818,50%16,53%
Polsat2 002 61614,05%16,07%
TVP 21 930 26213,54%10,97%


 
Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni39,75%83
 Kobiety60,25%116
Wiek 4-92,65%44
  10-156,26%89
 16 - 193,57%62
 20 - 244,63%57
 25 - 297,98%90
 30 - 3410,62%130
 35 - 398,87%125
 40 - 446,91%107
 45 - 497,23%102
 50 - 549,59%116
 55 - 5910,27%135
 60+21,42%110
Wlk. miastaWieś30,64%79
 < 50 tys.25,11%104
 50-100 tys.10,29%120
 100-200 tys.10,10%126
 > 200 tys.23,86%117
ZawódTop management8,73%112
 Pracownicy średniego szczebla19,77%136
 Pracownicy fizyczni i rolnicy20,47%101
 Emeryci27,69%111
 Inni23,34%72
WykształceniePodstawowe44,89%98
 Średnie32,96%111
 Wyższe13,24%116
 Inne8,91%69


 

Dołącz do dyskusji: "Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
misza
nauczcie się pokazywać dane o oglądalności jak to robi serwis Media2. Dane są prezentowane spójnie i na czas. A na WM jak kto chce, raz OBOP, raz Nielsen, bez kontekstu tylko jakieś wycinki. WM to Wielka aMatorka!!!!
odpowiedź
User
walter
ten program koszmarnie nudny jest
odpowiedź
User
Luq
w widowni jest az 40% facetów a piszecie że głównie kobiety.
odpowiedź