SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem

Początkowe odcinki trzeciej edycji "Mam talent!" śledziło mniej widzów niż start drugiej odsłony show, pokazywanej rok temu. Mimo tego spadku, TVN w trakcie emisji programu nie daje szans konkurencji.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia “Mam talent 3” po trzech odcinkach to 4,54 mln osób przy udziale wynoszącym 31,92 proc. w  grupie 4+ i aż 36,78 proc. w grupie 16-49. To mniej niż rok temu, gdy trzy pierwsze wydania drugiej edycji tego show, miały średnio 4,82 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 32,91 proc. i 39,8 proc. (program ruszył we wrześniu ub.r. tydzien później).

Widownia obecnej serii 'Mam talent' rośnie jednak z odcinka na odcinek – pierwszy zgromadził przed odbiornikami 4,2 mln oglądających, a trzeci już - 4,86 mln
 
W czasie nadawania programu TVN zdecydowanie dystansuje konkurencję. Drugą pozycję zajmuje w tym czasie TVP 1 z 18,50 proc. udziału, nadająca „Sport”, „Pogodę”, filmy fabularne i festiwal w Opolu. Trzeci jest Polsat (filmy, ,“KSW 14”;14,05 proc.), a czwarta – TVP 2 („Sabat czarownic”, „U Pana Boga w ogródku”, „Laskowik & Malicki”, film; 13,54 proc.). W grupie 16-49 przewaga TVN-u nad Jedynką, której udział to 16,53 proc., jest jeszcze większa i wynosi aż ponad 20 pkt. proc.

Dane pokazują, że show oglądają głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, ludzie mieszkający w miastach oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.


Oglądalność trzeciej edycji “Mam talent!" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
04-09-2010 4 200 991 31,51% 37,72%
11-09-2010 4 558 528 32,07% 36,45%
18-09-2010 4 859 666 32,15% 36,27%
Średnia 4 538 753 31,92% 36,78%


 
Widownia konkurencji w czasie emisji show

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN – Mam talent! 4 538 753 31,92% 36,78%
TVP 1 2 637 368 18,50% 16,53%
Polsat 2 002 616 14,05% 16,07%
TVP 2 1 930 262 13,54% 10,97%


 
Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,75% 83
  Kobiety 60,25% 116
Wiek  4-9 2,65% 44
   10-15 6,26% 89
  16 - 19 3,57% 62
  20 - 24 4,63% 57
  25 - 29 7,98% 90
  30 - 34 10,62% 130
  35 - 39 8,87% 125
  40 - 44 6,91% 107
  45 - 49 7,23% 102
  50 - 54 9,59% 116
  55 - 59 10,27% 135
  60+ 21,42% 110
Wlk. miasta Wieś 30,64% 79
  < 50 tys. 25,11% 104
  50-100 tys. 10,29% 120
  100-200 tys. 10,10% 126
  > 200 tys. 23,86% 117
Zawód Top management 8,73% 112
  Pracownicy średniego szczebla 19,77% 136
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,47% 101
  Emeryci 27,69% 111
  Inni 23,34% 72
Wykształcenie Podstawowe 44,89% 98
  Średnie 32,96% 111
  Wyższe 13,24% 116
  Inne 8,91% 69


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Mam talent!", mimo spadku widowni, nadal hitem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
ten program koszmarnie nudny jest
8 8
odpowiedź
User
Luq
w widowni jest az 40% facetów a piszecie że głównie kobiety.
8 8
odpowiedź
User
Marcin
oglądam na TVN HD
8 8
odpowiedź
User
lol
Pseudo Idol. Sami wokaliści, nie da się tego oglądać.
8 8
odpowiedź
User
znachor
Ludzie lubią oglądać takie głupoty, dlatego nadal oglądalność jest wysoka.
8 8
odpowiedź