Marcin Kwaśny zastąpił Zbigniewa Zamachowskiego w dżinglach radiowej Trójki

Radiowa Trójka zaczęła emitować nowe dżingle autoptomocyjne, z głosem aktora Marcina Kwaśnego. Zastąpiły one dżingle ze Zbigniewem Zamachowskim, który poprosił o ich wycofanie, bo nie chce być utożsamiany z ostatnimi zmianami w rozgłośni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zbigniew Zamachowski pod koniec października wysłał do kierownictwa Trójki prośbę, żeby nie nadawano już 13 dżingli autopromocyjnych z jego głosem. Były one emitowane od sześciu lat, aktor mówił w nich m.in.: „Trójka. Program 3 Polskiego Radia” i „Zapraszamy do Trójki”.

Aktor wyjaśnił, że zwrócił się z taką prośbą, ponieważ nie chce być kojarzony z ostatnimi zmianami personalnymi i programowymi w rozgłośni. Rzecznik Polskiego Radia poinformował, że zgodnie z życzeniem Zamachowskiego dźingle z jego głosem w najbliższych dniach znikną z anteny.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bedzie-kolejna-pikieta-sluchaczy-pod-siedziba-trojki-wsparcie-dla-dziennikarzy ##

Dżingle zostały wycofane z emisji w zeszłym tygodniu. Zastąpiły je analogiczne sygnały dźwiękowe z głosem Marcina Kwaśnego.

Według badania Radio Track od sierpnia do października br. udział Trójki w rynku słuchalności wyniósł 7,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami