Mateusz Maranowski z Telewizji Polskiej prowadzącym audycje w Polskim Radiu 24

Dziennikarz Telewizji Polskiej Mateusz Maranowski zaczął współpracę w Polskim Radiu 24. Prowadzi w rozgłośni wybrane audycje, m.in. „Nos Kleopatry”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mateusz Maranowski z Telewizji Polskiej prowadzącym audycje w Polskim Radiu 24
Mateusz Maranowski, fot. TV Republika

Na antenie Polskiego Radia 24 Mateusz Maranowski zadebiutował w piątek wieczorem, był gospodarzem audycji historycznej „Nos Kleopatry”. Poprzednio prowadził ją głównie Wiktor Świetlik, który pod koniec maja został dyrektorem radiowej Trójki.

Ponadto Maranowski będzie prowadził w PR24 „Gorący Temat” emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 15:10.

Mateusz Maranowski od października ub.r. pracuje w Telewizji Polskiej. Najpierw był asystentem reportera w „Wiadomościach”, a od lutego jest wydawcą porannego programu TVP1 „Dzień dobry Polsko”.

Wcześniej Maranowski był związany z Telewizją Republika, współprowadził w niej program „Polska na dzień dobry. Weekend”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jingle-polskie-radia-24-oprawa-dzwiekowa ##

Jest to kolejna osoba z TVP, która zaczyna współpracę z Polskim Radiem 24. Od stycznia popołudniowe wywiady z politykami prowadzi Adrian Klarenbach, od marca do grona prezenterów serwisów informacyjnych dołączyła Edyta Lewandowski, a od stycznia audycję „Utracone odzyskane” ma Magdalena Ogórek.

Z drugiej strony dziennikarz i wydawca PR24 Łukasz Sobolewski od początku maja jest jednym z gospodarzy „Info wieczoru” w TVP Info.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-burzynska-sekretarzem-radiowej-jedynki ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]