SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą

Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła kolejną odsłonę akcji „Poczęstuj się poranną kawą”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.

Przez dwa tygodnie we wszystkich lokalach McDonald’s za darmo można otrzymać świeżo mieloną kawę Arabika. Do wyboru są trzy rodzaje: mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino. Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, może ją zamówić każdy gość restauracji bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce do 15 marca w godzinach porannych (w dni powszednie do godz. 10:30, w weekendy do godz. 11).

McDonald’s w ostatnich dwóch latach kilka razy realizował już takie akcje.

Obecną promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei agencja 24/7 Communication realizuje działania PR oraz aktywności na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl