MediaCom jako pierwszy dom mediowy w Polsce korzysta z pomiaru reklam internetowych od Nielsen Audience Measurement

Dom mediowy MediaCom Warszawa jako pierwsza agencja mediowa w Polsce zaczęła korzystać z nowego narzędzia Nielsen Audience Measurement - Digital Ad Ratings. Wykorzystuje je w obsłudze firmy Procter&Gamble Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom jako pierwszy dom mediowy w Polsce korzysta z pomiaru reklam internetowych od Nielsen Audience Measurement

Dom mediowy MediaCom Warszawa, jako pierwsza agencja mediowa w Polsce, zaczął wykorzystywać najnowsze narzędzie Instytutu Nielsen Audience Measurement - Digital Ad Ratings (DAR) wprowadzone do oferty na początku czerwca.

Jak mówi Michał Buszko, global video associate director w MediaCom Warszawa, system pozwala monitorować akcje reklamowe, w czasie rzeczywistym, w interesujących agencję grupach docelowych. - Dzięki temu istnieje możliwość optymalizacji kampanii w trakcie jej trwania. W przyszłości Nielsen może być firmą, która połączy dane tv oraz digital, co zaowocuje fuzją danych oglądalności wideo (TV & online wideo) – dodaje Buszko. DAR jest częścią projektu Total Audience Nielsena, który zakłada właśnie mierzenie materiałów video.

Nowe narzędzie Nielsena łączy zagregowane, anonimowe informacje z największej na świecie bazy demograficznych danych użytkowników internetu należącej do firmy zewnętrznej oraz autorską metodę kalibracji danych. DAR udostępnia metodę pomiaru internetowych kampanii reklamowych i umożliwia bezpośrednie porównanie wyników kampanii internetowych i telewizyjnych używając tych samych wskaźników. Domy mediowe, agencje reklamowe i wydawcy uzyskują na bieżąco informacje o zasięgu, częstotliwości, GRP, a także dane demograficzne o widzach (takie jak wiek i płeć), dzięki czemu mają możliwość natychmiastowej oceny wyników i optymalizacji swojej kampanii także w trakcie jej trwania.

Jak podaje MediaCom, dzięki najnowszemu systemowi firmy Nielsen MediaCom może optymalizować kampanie video w czasie rzeczywistym.

Pierwszym klientem, który korzysta z tego rozwiązania w MediaCom, jest Procter&Gamble Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"