SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mediakraft Networks kupiona przez Grupę gamigo

Międzynarodowa sieć partnerska Mediakraft Networks, obsługująca internetowych twórców treści wideo (m.in. youtuberów) została przejęta przez Grupę gamigo, globalną firmę gamingową posiadającą m.in. sieć marketingową adspree.

- Mediakraft idealnie pasuje do adspree, ponieważ obie firmy posiadają doświadczenie w influencer marketingu i wzajemnie uzupełniają swoje kompetencje. Bliska współpraca w zakresie komunikacji marketingowej, produkcji treści oraz emisji kampanii pomoże nam zaoferować klientom jeszcze lepsze usługi. To zapewni szybki rozwój na dynamicznym rynku - podkreśla Oliver Gediehn, dyrektor generalny adspree Media.

Grupa gamigo kupiła 100 proc. udziałów Mediakraft Networks, nie podano wartości transakcji. Mediakraft będzie dalej działała jako osobny podmiot.

Mediakraft Networks została założona w 2011 roku, jest obecna na rynku niemieckim, polskim i tureckim. Obsługuje twórców internetowych treści wideo, ogółem współpracuje z twórcami mającymi miesięcznie 500 mln odtworzeń.

- Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pozyskać najlepszego partnera do realizacji długofalowej strategii w postaci gamigo i Adspree Media. Gry online oraz video w sieci to tematy najbardziej popularne wśród młodego pokolenia, które stanowią ogromny potencjał marketingowy. Biorąc pod uwagę międzynarodowy sukces gamigo i Mediakraft, nasz sojusz gwarantuje stabilny wzrost, który w przyszłości doprowadzi nas do pozycji europejskiego lidera - podkreśla Constantin Stammen, dyrektor zarządzający Mediakraft Networks.

Dołącz do dyskusji: Mediakraft Networks kupiona przez Grupę gamigo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl