Monika Brodka i Małgorzata Braunek w kampanii nowych kosmetyków Oceanic

Piosenkarka Monika Brodka i aktorka Małgorzata Braunek będą reklamować kosmetyki antyalergiczne AA Technologia, które wprowadza właśnie na rynek firma Oceanic. Kampania z udziałem gwiazd obejmie telewizję, prasę i sklepy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kosmetyki AA Technologia będą dostępne w sześciu liniach skierowanych do kobiet w różnych kategoriach wiekowych. Monika Brodka została ambasadorką linii 18+, 30+ i 40+, a Małgorzata Braunek - linii 50+, 60+ i 70+. Obie swoimi silnymi, wyrazistymi wizerunkami mają odzwierciedlać prawdziwość i wiarygodność nowej marki. Kampania z ich udziałem będzie przebiegać pod hasłem „Wrażliwość jest moją siłą”.

grafika

Brodka i Braunek pojawią się w reklamach prasowych oraz materiałach promocyjnych i POS kosmetyków AA Technologia. Monika Brodka wystąpi także w spocie telewizyjnym. Kampania w prasie rozpocznie się w połowie marca, w telewizji jest planowana na kwiecień. Przygotowaniem i realizacją akcji w prasie firma Oceanic zajmuje się we własnym zakresie. Co do obsługi kampanii w telewizji trwają jeszcze rozmowy z podwykonawcami.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa