SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Bronowska szefową IPG Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej

Monika Bronowska objęła stanowisko CEO w IPG Mediabrands (należą do niej m.in. domy mediowe Initiative i UM) w regionie Europy Centralnej i Środkowo-Wschodniej. Poprzednio pracowała w Netsprint Group, a wcześniej m.in. w Zenith.

Monika BronowskaMonika Bronowska

Bronowska będzie zarządzała działalnością IPG Mediabrands w takich krajach jak m.in. Polska, Węgry, Rumunia, Czechy, Słowacja, Serbia, Mołdawia i Ukraina. Głównym zadaniem będzie wzmocnienie pozycji firmy w tym regionie oraz rozwój usług i produktów.

Nowa szefowa regionu do warszawskiego biura IPG Mediabrands dołączy 9 września br. Będzie podlegała bezpośrednio Caroline Foster Kenny, CEO EMEA. Funkcję, którą obejmuje Monika Bronowska w IPG poprzednio pełnił Béla Németh, regional president of Central and Eastern Europe, który pracował w Budapeszcie.

Objęcie przez Monikę Bronowską funkcji szefa regionu nie ma wpływu na struktury oraz kierownictwo IPG Mediabrands w Polsce. Niezmiennie CEO firmy w naszym kraju jest Marcin Dec.

Wraz z objęciem przez Bronowską funkcji CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy.

Jak mówi Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA Monikę Bronowską cechuje determinacja i konsekwentne dążenie do realizacji swojej wizji. - Jestem przekonana, że razem z świetnymi liderami ze wszystkich agencji w regionie, Monika Bronowska przeprowadzi transformację naszego biznesu i wprowadzi nas na taką drogę, która otworzy przed naszymi klientami jeszcze większe możliwości wykorzystania zasobów sieci. Dzięki Monice nasza pozycja lidera na arenie data & tech będzie jeszcze silniejsza - zapewnia.

- IPG Mediabrands to obecnie jedna z najbardziej odważnych i postępowych sieci mediowych na rynku. Cechuje się podejściem i strukturą oferującą produkty oraz usługi, które autentycznie wyróżniają się na tle konkurencji - podkreśla Monika Bronowska.

Bronowska po dwóch latach wraca do branży domów mediowych

Ostatnio, od jesieni 2017 roku, Monika Bronowska ełniła funkcję CEO w Netsprint Group, jednej z największych firm w Polsce wyspecjalizowanych w danych i marketingu internetowym. Do jej osiągnięć w Netsprint należy m.in. stworzenie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż międzynarodową. Nadzorowała także procesy akwizycji. Zastąpiła ją tam Agata Lauko.

Przedtem przez wiele lat Bronowska pracowała w domach mediowych. Przez ponad 10 lat związana była z Publicis Groupe, pełniła tam kolejno funkcję CEO w domu mediowym ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith) oraz Publicis Media w Polsce.

Wcześniej pracowała też m.in. jako zastępca dyrektora departamentu komunikacji w Polkomtelu.

Dołącz do dyskusji: Monika Bronowska szefową IPG Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
ciekawe czy te sukcesy czują także inwestorzy, stworzenie zespołu jest tu najmniej trafnym określeniem pozdro z Focusa
odpowiedź
User
xyz
ciekawe gdzie wyląduje Agata Lauko po przygodzie w Netsprint. Czy w tym miesiącu też były grupowe zwolnienia?
odpowiedź
User
Kibic
Powodzenia Monika!!!
odpowiedź