SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na językach” o nowej porze miało o 500 tys. widzów mniej. 9,1 mln zł z reklam

Szósty sezon programu „Na językach” oglądało średnio 842 tys. osób, o 500 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie nadawania magazynu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 9,13 mln zł.

Agnieszka Szulim, fot. Piotr Mizerski / TVNAgnieszka Szulim, fot. Piotr Mizerski / TVN

Magazyn „Na językach” nadawany było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że szósty sezon programu oglądało średnio 842 tys. widzów przy udziale wynoszącym 9,25 proc. w grupie 4+ i 11,71 proc. w grupie 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek magazynu, który miał 964 tys. widzów.

Oglądalność „Na językach” odcinek po odcinku

Na językach

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

07-09-2015

964 440

9,68%

12-10-2015

950 471

10,40%

09-11-2015

939 828

10,02%

Dla porównania, nadawana jesienią ub.r., czwarta edycja „Na językach” gromadziła 1,34 mln widzów, a jej udział wynosił 10,50 proc. w grupie 4+ i 11,76 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był w innym czasie antenowym i innego dnia - w niedziele o godz. 22.00.

TVN w czasie emisji „Na językach” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, nadający wówczas gł. filmy fabularne, co dało mu 12,14 proc. udziału. Druga była TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 9,81 proc.). Gorzej od TVN wypadła tylko TVP1 (gł. dokumenty i filmy fabularne; 7 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej TVN zajął drugie miejsce, wygrywając z Jedynką i Dwójką.

Widownia programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

1 104 783

12,14%

14,91%

TVP2

892 591

9,81%

6,22%

TVN - Na językach 6

841 569

9,25%

11,71%

TVP1

637 081

7,00%

5,74%

Szósty sezon „Na językach” nie był już realizowany przy współpracy z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska). Program zyskał nowe studio, a nowymi komentatorami zostali Agnieszka Jastrzębska i Barbara Pasek.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach szóstej serii formatu wyniosły 9,1 mln zł, podczas gdy czwarta seria zarobiła 9,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

TVN planuje wiosną przyszłego roku pokazać kolejny sezon „Na językach”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. średni udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.

Dołącz do dyskusji: „Na językach” o nowej porze miało o 500 tys. widzów mniej. 9,1 mln zł z reklam

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LOL-ek
Szósta klapa tej jesieni, ale "tvn planuje pokazać wiosną kolejną serię".
odpowiedź
User
ziom
ale siara ten program......
odpowiedź
User
Bartek
Dziadek Miszczak dalej nie rozumie że nikt tych głupich programów nie chce już od dawna oglądać tak jak tych ich nudnych gniotów ,cała jesienna ramówka Tvn to same klapy i porażki ,i zamiast Miszczak wyciągnąć jakieś wnioski to on dalej będzie nadawał te stare odgrzewane kotlety które nikt już dawno nie chce oglądać
odpowiedź