SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na rynek wchodzi miesięcznik „Auto Moto Technika”

W poniedziałek 15 grudnia br. na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik motoryzacyjny „Auto Moto Technika”. Jego wydawcą jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska.

„Auto Moto Technika” będzie tytułem, które ma mocniej niż inne pisma na rynku postawić na opisywanie aspektów technicznych samochodów.

-  Wraz z zespołem postanowiliśmy ożywić niszę, która w naszym kraju od pewnego czasu jest całkowicie opuszczona. Wierzę, że na rynku jest jeszcze miejsce na periodyk drukowany, a ludzie wciąż odczuwają głód poznawczy - wyjaśnia Rafał Bielski, prezes AWR Skarpa Warszawska.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

- Będziemy zajmować się różnymi tematami. Poczynając od historii motoryzacji i poszczególnych marek, przez ekologię, powiązane z motoryzacją tematy gospodarcze, kwestie prawne, bezpieczeństwo, ale też stylistykę, sport samochodowy i wiele innych - zapowiada Jerzy Dyszy, redaktor prowadzący pismo.

W magazynie znajdą się też różne porady, a także prezentowane będą interesujące modele nowych aut i zastosowane w nich nowatorskie rozwiązania.

Redakcję tytułu tworzy kilkanaście osób. Są to m.in. Mikołaj Sokół, Dariusz Dobosz, Andrzej Dąbrowski, Jacek Pieśniewski, Robert Przybylski, Tomasz Ciecierzyński, Andrzej Glajzer, Marek Kawecki i Łukasz Grzegorczyk.

Miesięcznik „Auto Moto Technika” liczyć będzie 84 strony. Zadebiutuje na rynku w nakładzie wynoszącym ok. 25 tysięcy egz. i w cenie 11,90 zł. Pismo poza wersją drukowaną dostępne będzie też w postaci e-wydań i wydań na tablety.

Wprowadzenie magazynu na rynek ma wspierać kampania reklamowa na stacjach benzynowych Orlen oraz w radiu i w internecie.

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska jest też wydawcą miesięcznika historycznego „Skarpa Warszawska” i dwutygodnika „Rytm Warszawy”.

Dołącz do dyskusji: Na rynek wchodzi miesięcznik „Auto Moto Technika”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Życzę powodzenia, faktycznie "męskiego" dziennikarstwa coraz mniej i mniej, a miejsce po "Autotechnice..." pozostało puste.
odpowiedź
User
Luke
nakład przesadzony ale rozumiem że 1 numer, ambicje itd.
starcie z realiami rynku będzie bolesne. być może jest jakaś nisza na takie psimo ale to tak 5-7 tysi, w optymistycznej wersji.
odpowiedź
User
Etam
Jeśli Wydawcy wystarczy cierpliwości, uda się....ale ta cierpliwość WYDAWCY bezcenna.
Jacku P. za Ciebie szczególnie trzymam kciuki, bo pracę z Tobą zawsze wspominam dobrze.
odpowiedź