ROZWIŃ

Ruszyła kampania społeczna Narodowego Programu Wykrywania POChP (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania Narodowego Programu Wykrywania POChP. Emitowany w TVP spot ma uświadomić Polakom, czym jest przewlekła obturacyjna choroba płuc i nakłonić ich do wykonania badania spirometrycznego. Za kampanię odpowiadają agencja Telescope i Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Spot powstał w ramach Narodowego Programu Wykrywania POChP, którego partnerami są  Stowarzyszenie Pomocy Osobom Chorym na Alergię i Astmę, Polska Federacja Stowarzyszeń Chorych na Astmę i POChP i Polpharma.

- Pragniemy przekonać naszych odbiorców, że naprawdę jest dla nich szansa na lepszą jakość życia. Wyrwać z poczucia, że z chorobą nic nie można zrobić. Przekonać, że badanie i świadomość choroby jest pierwszym krokiem do podjęcia leczenia a tym samym poprawienia sobie jakości życia- mówi Malina Wieczorek, CEO Telescope.

Spot oraz zdjęcia do printow powstały we współpracy z agencją marketingu społecznego Telescope i studiem Papaya Films.

W ramach Narodowego Programu ponad 400 przenośnych urządzeń do wykonania spirometrii AioCare trafiło już do gabinetów lekarzy POZ w całej Polsce.  Od listopada 2018 wykonano dzięki nim ponad 5280 badań  z udziałem ponad 4800 pacjentów. W tejgrupie przebadanych osób u aż 40 proc. wykryto obturację (ograniczenie przepływu powietrza przez dolne drogi oddechowe), umożliwiając dalszą diagnostykę w kierunku POChP i astmy oraz innych chorób związanych z obturacją.

POChP jest jedną z głównych przyczyn śmierci i niepełnosprawności na świecie a według szacunków WHO do 2030 roku stanie się trzecią wiodącą przyczyną śmierci na świecie1. Każdego roku przybywa 50 000 nowych chorych2. POChP – przewlekła obturacyjna choroba płuc - cechuje się utrwalonym ograniczeniem przepływu powietrza przez dolne drogi oddechowe.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów