BeDigital wygrała przetarg na obsługę marki nasic

Firma M.C.M Klosterfrau Healthcare w drodze przetargu wybrała agencję BeDigital do stworzenia nowej komunikacji sprayu do nosa nasic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BeDigital wygrała przetarg na obsługę marki nasic
fot. Shutterstock.com

Agencja BeDigital stworzyła nową strategię marki, przygotowała i wyprodukowała materiały kreatywne, a także odpowiada za zakup i optymalizację mediów digitalowych. 

Nowa kampania aerozolu nasic, oprócz zwiększenia sprzedaży, ma za zadanie podkreślić dwuskładnikowość leku, który przyspiesza odblokowanie nosa i regeneruje jego błonę śluzową. Działania są prowadzone pod hasłem: „Odblokowuje nos, odblokowuje radość”.

Komunikacja bazuje na dwóch 30-sekundowych spotach - jeden prezentuje produkt dla dzieci, a drugi dla dorosłych. Produkcje wideo utrzymane są w konwencji humorystycznej opierającej się na zobrazowaniu idei blokowania nosa, wyrażonej szybą oddzielającą głównych bohaterów od normalnego, przyjemnego funkcjonowania. 

Firma Klosterfrau powierzyła krakowskiej agencji BeDigital opiekę nad czterema swoimi markami, oprócz nasic są to: neo-angin, junior-angin oraz Oyono.

 Firmy nie ujawniają szczegółów zakończonego przetargu.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję