Nationale-Nederlanden promuje się jako atrakcyjny pracodawca

Firma Nationale-Nederlanden w nowej kampanii rekrutacyjnej pod hasłem „Nie szukamy Pracowników” promuje się jako atrakcyjny pracodawca. W akcji tej skupia się na znalezieniu zdolnych innowatorów z branży IT oraz partnerów do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nationale-Nederlanden promuje się jako atrakcyjny pracodawca

Kampania, która trwać będzie do końca br., ma wzmocnić wizerunek Nationale-Nederlanden jako pracodawcy oraz wesprzeć działania rekrutacyjne firmy.

Bohaterami akcji zostały osoby zatrudnione w Nationale-Nederlanden, które m.in. wprowadzają kreatywne i niestandardowe pomysły w życie. - Nationale-Nederlanden oferuje stabilną pracę w dużej organizacji z zespołem, który chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Jednocześnie, stawia na kreatywność i przedsiębiorczość, nie boi się wyzwań, i ciągle chce się rozwijać. Właśnie dlatego hasło naszej najnowszej kampanii brzmi „Nie szukamy Pracowników”. Szukamy innowatorów i partnerów - mówi Aleksandra Stasiak, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w Nationale-Nederlanden.

W pierwszej odsłonie kampania skierowana jest do osób zainteresowanych pracą w sieci sprzedaży oraz w pionie IT w biurze centralnym w Warszawie. Działania obejmują głównie Warszawę, Poznań, Lublin, Wrocław, Łódź i Gdańsk. Do potencjalnych kandydatów firma będzie docierać za pośrednictwem reklamy zewnętrznej, mediów społecznościowych i portali branżowych. Nationale-Nederlanden będzie również obecne na targach pracy oraz jako partner projektów studenckich.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Walk Creative. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem