SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gry mobilne Netfliksa także na iPhone'ach i iPadach

Tydzień temu platforma streamingowa Netflix oficjalnie udostępniła pięć własnych gier na urządzenia mobilne z systemem Android. Usługa została właśnie uruchomiona także dla posiadaczy iPhone'ów i iPadów.

Przypomnijmy, że od 2 listopada br. użytkownicy urządzeń z Androidem na całym świecie mogą zagrać w pięć gier mobilnych Netfliksa - "Stranger Things: 1984", "Stranger Things 3: The Game" (obie produkowane przez studio BonusXP), "Shooting Hoops", "Teeter Up" (gry studia Frosty Pop) oraz "Card Blast" (produkcji Amuzo & Rogue Games). Wszystkie tytuły od końcówki września testowali polscy użytkownicy, a także gracze z Hiszpanii i Włoch.

Teraz Netflix ogłosił udostępnienie Netflix Games z identyczną ofertą dla posiadaczy smartfonów i tabletów firmy Apple.

Usługa działa podobnie jak na platformie Android. Dostęp do gier mają tylko abonenci Netfliksa - bez reklam, dodatkowych opłat czy zakupów w aplikacji.

Użytkownicy iPhone'ów po zalogowaniu się na swoim koncie Netflix zobaczą rząd dedykowany grom, z poziomu którego można wybrać tytuł do pobrania. Wówczas użytkownik jest przekierowywany do sklepu App Store w celu instalacji danej gry. Natomiast użytkownicy iPadów zobaczą rząd dedykowany grom i będą mogli uzyskać dostęp do nich korzystając z menu rozwijanego kategorii.

Netflix rusza na podbój rynku gier wideo

W drugiej połowie lipca br. Netflix potwierdził wcześniejsze nieoficjalne doniesienia o swoim wejściu z własną ofertą gier wideo. Nieco wcześniej Netflix utworzył nowe stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju gier, które objął Mike Verdu, były wiceprezes Facebooka i dyrektor Electronic Arts.

W sierpniu Netflix poinformował, że swoją pierwszą odsłonę gier mobilnych testuje w Polsce. Testy prowadzone były w aplikacji na Androida (w planach było rozszerzenie na iOS) i obejmowały dwie gry: "Stranger Things: 1984" i "Stranger Things 3".

W zeszłym kwartale Netflix osiągnął wzrost przychodów o 16,1 procent do 7,5 mld dolarów. Zysk netto platformy streamingowej zaś zwiększył się z 790 mln do 1,45 mld dolarów. Liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się natomiast o 4,4 mln - do 213, 56 mln.

Średni przychód od pojedynczego subskrybenta platformy podniósł się o 7 procent, bez uwzględniania zmienności kursów walutowych - o 5 procent.  Marża operacyjna wyniosła 23,5 proc., o 3,1 pkt proc. więcej niż przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Gry mobilne Netfliksa także na iPhone'ach i iPadach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl