Gry mobilne Netfliksa także na iPhone'ach i iPadach

Tydzień temu platforma streamingowa Netflix oficjalnie udostępniła pięć własnych gier na urządzenia mobilne z systemem Android. Usługa została właśnie uruchomiona także dla posiadaczy iPhone'ów i iPadów.

km
km
Udostępnij artykuł:
Gry mobilne Netfliksa także na iPhone'ach i iPadach

Przypomnijmy, że od 2 listopada br. użytkownicy urządzeń z Androidem na całym świecie mogą zagrać w pięć gier mobilnych Netfliksa - "Stranger Things: 1984", "Stranger Things 3: The Game" (obie produkowane przez studio BonusXP), "Shooting Hoops", "Teeter Up" (gry studia Frosty Pop) oraz "Card Blast" (produkcji Amuzo & Rogue Games). Wszystkie tytuły od końcówki września testowali polscy użytkownicy, a także gracze z Hiszpanii i Włoch.

Teraz Netflix ogłosił udostępnienie Netflix Games z identyczną ofertą dla posiadaczy smartfonów i tabletów firmy Apple.

Usługa działa podobnie jak na platformie Android. Dostęp do gier mają tylko abonenci Netfliksa - bez reklam, dodatkowych opłat czy zakupów w aplikacji.

Użytkownicy iPhone'ów po zalogowaniu się na swoim koncie Netflix zobaczą rząd dedykowany grom, z poziomu którego można wybrać tytuł do pobrania. Wówczas użytkownik jest przekierowywany do sklepu App Store w celu instalacji danej gry. Natomiast użytkownicy iPadów zobaczą rząd dedykowany grom i będą mogli uzyskać dostęp do nich korzystając z menu rozwijanego kategorii.

Netflix rusza na podbój rynku gier wideo

W sierpniu Netflix poinformował, że swoją pierwszą odsłonę gier mobilnych testuje w Polsce. Testy prowadzone były w aplikacji na Androida (w planach było rozszerzenie na iOS) i obejmowały dwie gry: "Stranger Things: 1984" i "Stranger Things 3".

Średni przychód od pojedynczego subskrybenta platformy podniósł się o 7 procent, bez uwzględniania zmienności kursów walutowych - o 5 procent.  Marża operacyjna wyniosła 23,5 proc., o 3,1 pkt proc. więcej niż przed rokiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"