Netflix promuje w Warszawie „Altered Carbon” ofertą kupna „powłok nieśmiertelności”

W ramach promocji nowego serialu „Altered Carbon” Netflix otworzył w Warszawie specjalny pawilon, w którym zwiedzający mogą kupić powłokę „zapewniającą nieśmiertelność”. Gadżet nawiązuje do głównego motywu serii, która trafi na platformę 2 lutego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix promuje w Warszawie „Altered Carbon” ofertą kupna „powłok nieśmiertelności”

„Altered Carbon” („Modyfikowany węgiel”) to futurystyczna historia na podstawie powieści Richarda K. Morgana. Akcja rozgrywa się w przyszłości oddalonej od naszych czasów o ponad 300 lat, kiedy świadomość można zapisać i przechowywać w postaci cyfrowej, ludzkie ciała są wymienne, a śmierć nie jest już końcem istnienia. Głównym bohaterem serii jest Takeshi Kovacs - jedyny ocalały żołnierz elitarnej międzygalaktycznej jednostki, rozbitej w powstaniu przeciwko nowemu porządkowi.

Z okazji premiery nowego tytułu, Netflix przygotował specjalną atrakcję – na warszawskim placu Trzech Krzyży od 2 do 4 lutego będzie można zwiedzić pawilon osadzony w klimacie „Altered Carbon”. Stoisko jest oddziałem fikcyjnej firmy Psychasec, sprzedającej najwyższej klasy ludzie powłoki. Podczas uroczystego otwarcia Psychasec zaprezentuje najnowszą kolekcję powłok. Inaugurację uświetni performance artystyczny przygotowany przez choreografkę Martę Ziółek.

Pawilon będzie otwarty od 2 do 4 lutego w godzinach 11 - 21 w Galerii Ethos (Plac Trzech Krzyży 10/14) . Wstęp bezpłatny.

W czwartym kwartale 2017 roku liczba użytkowników Netflixa przekroczyła 117 mln. W tym okresie serwis przychody serwisu wyniosły 3,29 miliarda dolarów.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day