Nina Harbuz przechodzi do działu lifestyle’owego portalu Gazeta.pl

Z początkiem marca Nina Harbuz przechodzi z serwisu Wirtualnej Polski do Gazeta.pl, gdzie będzie zajmowała się tematyką lifestyle’ową. - To świetna reporterka, z kobiecą wrażliwością - ocenia Marzena Szkolak, dyrektor ds. treści lifestyle'owych w portalu Agory.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Nina Harbuz przechodzi do działu lifestyle’owego portalu Gazeta.pl

Harbuz pracowała w Wirtualnej Polsce przez rok. Wcześniej przez 10 lat była dziennikarką Polskiego Radia, prowadziła tam audycje o popkulturze i psychologii. Pisała też teksty m.in. do Weekend.Gazeta.pl oraz pism „National Geographic”, „Traveler” i „Coaching”. W lutym br. pożegnała się z WP, jednocześnie z firmy odeszło czworo innych dziennikarzy.

Ponieważ w swoich tekstach Nina Harbuz koncentruje się na zagadnieniach społecznych, zatem - jak przekonuje szefowa lifestyle’u w Gazeta.pl - będzie cennym nabytkiem dla tego działu. - Kobieca perspektywa jest potrzebna w mediach i debacie publicznej jeszcze bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy publikować więcej tekstów na temat równości płci, codziennej sytuacji i problemów kobiet, ich roli w rożnych sferach życia społecznego, zawodowego, polityki czy show-biznesu. Nina jest świetną reporterką z kobiecą wrażliwością, która oddaje głos kobietom inspirującym, niezwykłym, pełnym pasji, tym znanym i tym mniej znanym - mówi Marzena Szkolak.

Nowa dziennikarka Gazeta.pl jest absolwentką gender studies w PAN, studiuje psychoterapię w Laboratorium Psychoedukacji. Jest wolontariuszką w hospicjum i Centrum Praw Kobiet.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?