SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy sezon “Dr. House'a” śledzi 2,7 mln widzów

Szósty sezon “Dr. House’a”, którego premierowe odcinki TVP 2 nadaje w czwartkowe wieczory, ogląda średnio 2,7 mln widzów. W czasie emisji produkcji Dwójka przegrywa jedynie z siostrzaną Jedynką.

Serial nadawany jest w czwartki o 20.40 (jeden odcinek pokazano wyjątkowo o 21.40). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, że średni udział TVP 2 po emisji czterech odcinków “Dr. House'a” wynosi 18,70 proc.  Lepiej radzi sobie w tym czasie jedynie TVP 1, emitująca gł. “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera”, co daje jej 23,30 proc. udziału. Za TVP 2 plasują się TVN („W11 – Wydział Śledczy”, „filmy fabularne; 16,28 proc.) i Polsat (m.in. „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, “Hotel 52”; 13,15 proc.).

W grupie komercyjnej Dwójka z “Dr.”House’em” jest zdecydowanym liderem z udziałem wynoszącym 26,08 proc. Druga w tej grupie Jedynka ma tylko 16,83 proc. udziału.

Rok temu, TVP 2 nadawała piąty sezon serialu, która wyświetlany była dwa razy w tygodniu - w środy i czwartki o 20.40. Średnia widownia całej serii (liczyła 23 odcinki) wyniosła 3,28 mln osób, co dało stacji odpowiednio 21,47 proc. i 26,99 proc. udziału w rynku.

„Dr. House” największą popularnością cieszy się wśród kobiet, widzów pomiędzy 25. a 54. rokiem życia, mieszkańców małych i dużych miast, a także osób z wykształceniem średnim i wyższym.
 



Oglądalność “Dr. House’a" odcinek po odcinku

  Wirtualnemedia.plWszyscy 4+16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
09-09-201020:462 656 94117,64%23,43%
09-09-201021:432 713 35421,17%27,71%
16-09-201020:462 706 89418,40%26,97%
23-09-201020:452 746 21417,92%26,36%
Średnia 2 705 69518,70%26,08%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

 Wszyscy 4+16-49
 AMRSHR %SHR %
TVP 13 372 01123,30%16,83%
TVP 2 – Dr. House2 705 69518,70%26,08%
TVN2 356 32516,28%14,62%
Polsat1 902 76113,15%14,81%


Profil widowni produkcji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni40,19%83
 Kobiety59,81%115
Wiek 4-91,46%24
  10-155,66%81
 16 - 194,13%72
 20 - 247,27%89
 25 - 2911,22%126
 30 - 3411,96%147
 35 - 3910,28%145
 40 - 448,96%139
 45 - 499,87%139
 50 - 549,75%118
 55 - 596,67%88
 60+12,78%65
Wlk. miastaWieś37,28%96
 < 50 tys.24,32%101
 50-100 tys.7,12%83
 100-200 tys.9,45%118
 > 200 tys.21,84%107
ZawódTop management11,36%146
 Pracownicy
średniego szczebla
22,09%153
 Pracownicy fizyczni i rolnicy21,56%107
 Emeryci19,94%80
 Inni25,04%77
WykształceniePodstawowe40,55%88
 Średnie35,00%118
 Wyższe17,33%152
 Inne7,12%55


 

Dołącz do dyskusji: Nowy sezon “Dr. House'a” śledzi 2,7 mln widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Również oglądam na TVP2. Z sezonu na sezon poziom leci w dół, więc nie trzeba tego oglądać tuż po usa ;]
odpowiedź
User
kamil
I na co oni liczyli z lektorem i 4:3? Czasem wkurza mnie, że tak beznadziejna telewizja puszcza tak dobry serial.
odpowiedź
User
i co chodzi
Nie rozumiem tego. Raz piszecie, że Hotel 52 i Szpilki na giewonce sa hitem polsatu i wygrywają z konkurencją a tutaj tabelka, w której polsat ma 4 miejsce. No ludzie! Moglibyście to jakoś tłumaczyc?
odpowiedź