"O podłogę się nie martw" hasłem kampanii Swiss Krono

Ruszyła nowa kampania digital podłóg Swiss Krono. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii po raz kolejny odpowiada agencja Kerris.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"O podłogę się nie martw" hasłem kampanii Swiss Krono

W nowej kampanii Swiss Krono pod hasłem "O podłogę się nie martw" prezentowane są zalety wodoopdpornych podłóg Aurum: odporność na ścieranie, antybakteryjność i 72-godzinną odporność na wodę. Spoty w niesztampowy sposób pokazują, że dzięki wyjątkowym właściwościom podłóg Aurum, wystarczy dwusekundowe przetarcie mopem, by poradzić sobie z rozlanymi kawą, zupą, winem czy wodą.

Ruch ze spotów w kanałach VOD, YouTube oraz Display 360 kierowany jest na dedykowany landing page.

Odbiorcy spotów wyświetlanych w Facebook Ads oraz Google Search Ads kierowani są na stron swisskrono.pl/wybierzpodloge. Pozwala ona na wybór wymarzonej podłogi.

Kampania realizowana jest w kanałach takich jak: Player, Display & Video 360 (programmatic), Google Search Ads oraz Facebook. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii po raz kolejny odpowiada agencja Kerris.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię