Swiss Krono przekonuje, że "czas najlepiej płynie podczas zabawy" (wideo)

Kerris Group przygotował strategię komunikacji i kreację kampanii paneli podłogowych Aqua Zero Swiss Krono “Niech się dzieje co chce!”. Agencja odpowiada również za zaplanowanie i zakup mediów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Swiss Krono “Niech się dzieje co chce!” ma na celu zwiększenie świadomości paneli podłogowych Aqua Zero oraz nowej linii produktowej Infinity Aqua Zero o większej długości, w oparciu o główne cechy produktu: woodporność do 24h, klasę ścieralności AC6, a także przystosowanie do montażu na ogrzewaniu podłogowym - wodnym i elektrycznym.

Kampania wystartowała pod koniec kwietnia, a na kolejnych rynkach planowany start odbędzie się po przetłumaczeniu spotu.

Kerris Group odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii reklamowej, wraz z zakupem mediów, obejmującej cały mediamix: m.in. spoty reklamowe w Player.pl (30sek), Programmatic i Facebook Ads. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.

To druga zintegrowana kampania Kerris Group dla Swiss Krono, w ramach której agencja łączy kompetencje wielu podmiotów pod jednym dachem realizując takie działania jak: strategia, kreacja (w tym spotu reklamowego), planowanie i zakup mediów, działania performance.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu