SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,9 mln widzów „Diagnozy 2”. TVN liderem rynku w grupie 16-49

Drugi sezon „Diagnozy” oglądało średnio 1,93 mln widzów, o 340 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie reality show „Agent - Gwiazdy 2”. Cykl dał TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 22,30 mln zł.

"Diagnoza", fot. TVN Article

„Diagnozę 2” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 20 lutego do 15 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,93 mln osób, co przełożyło się na 14,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,27 mln oglądających.

Dla porównania, drugą edycję programu „Agent - Gwiazdy” pokazaną rok temu w tym samym paśmie oglądało średnio 1,59 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,65 proc., 19,17 proc. i 15,41 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja zyskała 340 tys. widzów, ale spadł jej udział w grupie komercyjnej.

Z kolei pierwszą edycję „Diagnozy” pokazywaną jesienią ub.r. śledziło 2,24 mln osób, co dało TVN odpowiednio 16,72 proc., 18,82 proc. i 18,68 proc. udziału.

TVN w paśmie nadawania serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” osiągnęła 17,93 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 9,66 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 7,08 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był już liderem rynku.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach produkcji wyniosły 22,30 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach. Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich.

Jak już informowaliśmy, stacja TVN podjęła decyzję o kontynuacji serialu - trzeci sezon trafi na antenę jesienią br.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów „Diagnozy 2”. TVN liderem rynku w grupie 16-49

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SS
Powoli naciągany się robi ten serial.
17 16
odpowiedź
User
Albert
Ten serial to miłe zaskoczenie. Czekam na 3 serię
20 15
odpowiedź
User
diagnozadlaTVN
Moja Dignoza jest taka , że do dwóch lat od dzisiaj Discovery pozbędzie się TVN, który przynosi niebotyczne straty i nie ma żadnego pomysłu na przełamanie złej passy i niemocy która trwa od kilku ostatnich lat. Brak świeżości i pionierskich pomysłów.
8 31
odpowiedź
User
Ewelina
Niestety drugi sezon zdecydowanie gorszy od pierwszego...
5 13
odpowiedź
User
abc
Znacznie słabszy drugi sezon. Widać że ciągnięty na siłę.
6 8
odpowiedź
User
Wdse
Drugi sezon świetny. Widownia dopisała, oby tak dalej.
7 5
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing