SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

564 tys. widzów programu „Najgorszy kucharz”, TVP2 bez szans w starciu z konkurencją

Nowy program „Najgorszy kucharz” gromadził średnio 564 tys. widzów, o 38 tys. osób mniej niż „Bake Off Junior” pokazywany w tym paśmie rok temu. TVP2 w czasie nadawania produkcji przegrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 3,52 mln zł.

fot. TVPfot. TVP

Nowy reality-show „Najgorszy kucharz” nadawany był w TVP2 w czwartki o godz. 20.50, w okresie od 12 września do 14 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 564 tys. widzów, co przełożyło się na 3,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 12 września - śledziło go 801 tys. osób.

W porównaniu do programu „Bake Off Junior”, pokazywanego jesienią ub.r., nowa produkcja straciła 38 tys. widzów. Wówczas kulinarny cykl gromadził średnio 602 tys. osób, co przełożyło się na 4,14 proc. udziału w 4+, 4,15 proc. w 16-49 oraz 4,03 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie emisji nowego programu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy gł. serial „Ojciec Mateusz”, co dało jej 18,90 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Milionerzy” i początek „Kuchennych rewolucji”; 12,79 proc.), a czwarte - Polsat (gł. „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 10,66 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków reality-show wyniosły 3,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów)

„Najgorszy kucharz” to polska wersja formatu „Worst Cooks” stworzonego przez All3media. W naszym kraju za produkcję programu odpowiada Golden Media Polska.

Uczestnikami projektu były wyłonione w castingach osoby, które cechują się słabymi umiejętnościami kulinarnymi. W trakcie trwania projektu uczyli się gotowania od zawodowych kucharzy. Następnie uczestnicy rywalizowali ze sobą w przygotowaniu jak najlepszych posiłków.

Jurorami i mentorami w programie byli Dariusz Kuźniak i Marcin Kuca.

Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji programu została Edyta Przytulska, która otrzymała tytuł „Nie Najgorszego Kucharza” i nagrodę pieniężną w wysokości 60,7 tys. zł.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 564 tys. widzów programu „Najgorszy kucharz”, TVP2 bez szans w starciu z konkurencją

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KINGA
Grunt że Piekarski i jego Golden Media przytuliły kasę za taki Badziew. Znając życie to z 2 lub 3 razy przepłacone.
odpowiedź
User
Kari
Program świetny ale pora tygodnia zabiła ten program :( W czwartki TVP2 nie ma szans na zdobycie dobrej oglądalności w starciu z Ojcem Mateuszem, Milionerami.
odpowiedź
User
Mirka
Dobrze byłoby napisać kto stoi za produkcją tego dzieła i równie wiekopomnych "Wkręconych w Randkę"
odpowiedź