2,13 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem

Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” ogląda średnio 2,13 mln osób. Serial daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,13 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem
Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa

Premierowe odcinki „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 21.00 (względem poprzednich ramówek serial został przesunięty z 20.30 - zmiana pasma wynika z powodu wprowadzenia przez Jedynkę dodatkowych odcinków „Leśniczówki” w czwartki i piątki o 20.30), począwszy od 10 września br. Pierwszy z nich to ostatni odcinek 23. serii, który planowo miał być wyemitowany wiosną (emisja serialu została przerwana po 12 z 13 planowanych odcinków z powodu pandemii COVID-19). 24. sezon „Ojca Mateusza” stacja zaczęła pokazywać od 17 września.

W okresie od 10 do 24 września premierowe odcinki „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,13 mln widzów. Przełożyło się to na 15,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością jak na razie cieszył się odcinek serialu z 24 września. Zgromadził przed telewizorami 2,35 mln oglądających.

grafika

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas teleturniej „Milionerzy” i początek „Kuchennych rewolucji”, co przekłada się na 12,29 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (gł. „Przyjaciółki”; 8,85 proc.) oraz zamykająca tzw. „wielką czwórkę” TVP2 (filmy fabularne; 3,78 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając Polsatem i TVN.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]