SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

950 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

Nowy program „Wyjdź za mnie” gromadzi średnio 952 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.

Uczestnicy Wyjdź za mnie; fot. Jake Vision Article

Reality-show „Wyjdź za mnie” nadawany jest w Polsacie w czwartki o godz. 22.15, począwszy od 22 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu wyniosła 952 tys. widzów, co przełożyło się na 9,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się drugi odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1 mln osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVN, który nadaje wtedy końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne, co daje mu 12,86 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Magazyn śledczy Anity Gargas” i „Magazyn 997”; 12,83 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Za marzenia”; 3,17 proc.).

Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest drugi.

„Wyjdź za mnie” to polska wersja formatu „The Spouse House”, należącego do portfolio TLC.

Formuła reality-show polega na tym, że siedem kobiet i siedmiu mężczyzn bierze udział w miłosnym eksperymencie - czternaścioro singli przez okres kilku tygodni zamieszka w Domu Zaręczyn - luksusowej posiadłości zlokalizowanej w Hiszpanii. W finale każdego odcinka uczestnicy reality-show mają szansę oświadczyć się wybranej przez siebie osobie i wziąć ślub w programie.

Gospodarzami polskiej wersji projektu są Maria Rotkiel oraz Tomasz Kozłowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 950 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ALARM
Śmiejecie się z TVP, a tymczasem to Polsat z TVN-em dostają po pupie najmocniej. Ich nowości ledwo 1 mln widzów przekraczają.
17 4
odpowiedź
User
rurku
Co za piękna katastrofa.
9 5
odpowiedź
User
Karo
Gdzie ta Hiszpania, gdzie te emocje, gdzie ta oglądalność. Kolejna wpadka Janka. Ale i tak dostanie kolejny program w następnej ramówce. Rinke to samo. Poland made in Holand ale widzowie tego nie doceniają :))))
7 5
odpowiedź
User
iksiński
"Polsat w czasie emisji tego formatu zajmuje trzecie ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji"???

Jakaś nowa matematyka w liczeniu do czterech - trzeci jest ostatni pośród czterech. To jest fizycznie możliwe ale tylko jeżeli wyniki dwóch ostatnich stacji są identyczne.
6 0
odpowiedź
User
kk
A wczoraj ktoś w tym serwisie napisał, że 1,25 mln. Big Music Quiz to porażka... To jak to nazwać?
9 3
odpowiedź
User
widz
Śmiejecie się z TVP, a tymczasem to Polsat z TVN-em dostają po pupie najmocniej. Ich nowości ledwo 1 mln widzów przekraczają.
Dokładnie. Ale potem są artyku*ły i komentarze, co wmawiają, że nowości Polsatu i tvnu z 1 mln widzów to hity, a nowości tvp z 2 mln to klapa i porażka. Tak to wygląda.
8 1
odpowiedź
User
taki tam
A wczoraj ktoś w tym serwisie napisał, że 1,25 mln. Big Music Quiz to porażka... To jak to nazwać?
Bo TVP żeby mieć hit to po pierwsze musi mieć z 4 mln (i to nie może być sport, bo wybrzydzają) no i nie może być wymyślone pod rządami Kurskiego. Natomiast TVN i Polsat aby mieć hit, wystarczy że puszczą coś na swoich cudnych kanałach. Tak się dzieje, gdy zamiast rzeczowo porównywać oglądalności, nienawiść do Kurskiego przesłania wszystko.
6 2
odpowiedź
User
Gość X
"Take me out" lepsze
2 2
odpowiedź
User
ewa
A wczoraj ktoś w tym serwisie napisał, że 1,25 mln. Big Music Quiz to porażka... To jak to nazwać?


Ale przynajmniej jest milion
4 1
odpowiedź
User
pavv
Piękne porażki mają w br. Polsat i TVN, a tak zachwalali swoje mega hiper premiery!
5 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing