SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Take me out” ma o 700 tys. widzów mniej niż „Idol”. Polsat przegrywa z konkurencją

Nowy program „Take me out” gromadzi średnio 1,09 mln widzów, o 700 tys. osób mniej niż rok temu w tym paśmie miał „Idol”. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.

Umów się ze mną. Take me out - uczestnicy i gospodarz programu; fot. Polsat Article

Reality-show „Umów się ze mną. Take me out” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 20.05, począwszy od 7 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,09 mln widzów, co przełożyło się na 6,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,19 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat niemal w tym samym paśmie pokazywał reaktywowanego „Idola”, którego po trzech odcinkach śledziło 1,79 mln osób przy udziałach wynoszących 11,29 proc. w 4+, 16,07 proc. w 16-49 oraz 14,22 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Take me out” obniża widownię stacji o 700 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zdecydowanie zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy jednak hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, co daje jej 22,08 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (gł. „Na Wspólnej” i „Milionerzy”; 12,57 proc.), a trzecie - TVP1 (gł. „Alarm!”, widowisko „Wielki test” i mecz Ligi Mistrzów; 8,13 proc.).

Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest trzeci.

„Take me out” to polska wersja randkowego australijskiego formatu „Taken out”, który należy do FremantleMedia. Formuła show polega na tym, że mężczyźni próbują się umawiać z kobietami na randki. Program prowadzi artysta kabaretowy Piotr „Guma” Gumulec.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Take me out” ma o 700 tys. widzów mniej niż „Idol”. Polsat przegrywa z konkurencją

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ALARM
Czy kogoś to dziwi? Polski widz przez ostatnie lata zrobił się bardziej wymagający, i takiego, mówiąc po imieniu, gniota, nie łyknie. A jak już to nieliczni. Ten program byłby hitem co najwyżej 16 lat temu.
43 3
odpowiedź
User
tysiak
w nagłówku jest napisane „Take me out" a poniżej "Nowy program „The story of my life” - taki mały chochlik :D
14 1
odpowiedź
User
lol
nikt tego nie ogląda bo to nie jest program na środę ani na prime time!!!
28 1
odpowiedź
User
kk
Przegrywa z Alarmem i Wielkimi testami na TVP1 - znamienne!
25 0
odpowiedź
User
ALARM
No widzicie, nawet ze mną to show przegrywa! :D
14 1
odpowiedź
User
Darek
Bardzo dobrze że ludzie nie chcą oglądać tego żałosnego programu randkowego który prowadzi ten żałosny Gumulec ,on jest taki sztuczny i żałosny do kwadratu to i nie dziwota że widz nie chce patrzeć na ten sztuczny program randkowy w którym wcielają się podstawione osoby
24 4
odpowiedź
User
Silencium
Polsat powinien zamienić Take me out z Top Chefem. Wtedy Top osiągałby o 700tys. więcej widzów niż teraz , a tak tylko Take me out obniża wyniki Top Chefa.
16 1
odpowiedź
User
pavv
Wcale mnie to nie dziwi. Sezon porażek. Majdonowa, Hpnoza i TejkimCośtamCośtam - programy dla nikogo.
22 0
odpowiedź
User
Marek
To było do przewidzenia.
17 0
odpowiedź
User
Tv
Polacy wymagającym widzem a to dobre zacofani i nie gotowi na taki program
8 10
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing