„Oko za oko” nowym serialem Tadeusza Lampki w Czwórce

Ruszyły zdjęcia do nowego serialu telewizyjnej Czwórki pt. „Oko za oko” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to obyczajowa produkcja, za realizację której odpowiada firma Artrama z Tadeuszem Lampką.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Oko za oko” nowym serialem Tadeusza Lampki w Czwórce
Dominika Łakomska oraz Łukasz Konopka; fot. Artrama

„Oko za oko” to obyczajowy serial rozgrywający się w środowisku warszawskich prawników. Głównymi bohaterami produkcji jest małżeństwo Anny i Macieja Wysockich grane przez Dominikę Łakomską oraz Łukasza Konopkę. Ona jest adwokatem, a on prokuratorem - poznajemy ich w dniu, w którym się rozwodzą.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/policjantki-i-policjanci-8-oraz-sprawiedliwi-wydzial-kryminalny-4-od-5-marca-w-czworce ##

Scenariusz serialu pisze Jarosław Kamiński, reżyseruje Krzysztof Kasior, zaś producentem wykonawczym, obok Tadeusza Lampki, jest Urszula Kołodziej.

- Po sukcesie serialu „W rytmie serca” cieszymy się na współpracę z Czwórką, która należy do grupy Polsat. Mamy nadzieję, że nowa produkcja zyska uznanie i wkrótce efekty naszej pracy będziemy mogli pokazać widzom . Na razie skupiamy się na działaniu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tadeusz Lampka, producent serialu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-serialu-lekarze-na-start-w-tv-puls ##

Z naszych informacji wynika, że zdjęcia do trzech pilotażowych odcinków produkcji ruszyły w sobotę, 14 kwietnia br. Jeszcze nie jest znany termin emisji serialu na antenie Czwórki.

Spółka Artrama odpowiedzialna jest za produkcję takich serialowych hitów jak: „Na dobre i na złe”, „Na sygnale”, „Barwy szczęścia”, czy „W rytmie serca”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mecenas-lena-barska-hitem-czworki-niedzielne-premiery-ogladalo-470-tys-widzow-a-piatkowe-powtorki-940-tys-osob ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa