Onet z serwisem Noizz.pl dla millenialsów: krótkie formy i integracja z social media

Grupa Onet-RASP uruchomiła serwis ogólnotematyczny Noizz.pl skierowany do młodych internautów z tzw. pokolenia millenialsów. Witryna, kierowana przez menedżerkę Annę Piętkę i redaktora naczelnego Pawła Pawelca, jest oparta na krótkich treściach, viralach i integracji z platformami społecznościowymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Onet z serwisem Noizz.pl dla millenialsów: krótkie formy i integracja z social media

Noizz.pl opisuje szeroką tematykę: wydarzenia społeczno-polityczne, sprawy lifestylowe, sport, rozrywkę, kulturę oraz technologie. Tekstom, zdjęciom i wideo towarzyszy dużo wstawek z social media, quizów i list.

- Noizz to esencja filozofii młodego pokolenia. Dla nas, jako wydawcy, kluczowy jest sposób dystrybucji treści, dopasowany do potrzeb oraz oczekiwań odbiorców - postawiliśmy więc na social media i viralowe treści - opisuje Jovan Protic, od niedawna chief operating officer w Grupie Onet-RASP. - Chcieliśmy stworzyć markę digitalową, która będzie dostarczała użytkownikowi wartościowych treści w atrakcyjnej dla niego formie. Noizz będzie wychodzić z przekazem w jego ulubione kanały dystrybucji (np. Facebook, Snapchat, Instagram). Chcemy zaoszczędzić użytkownikowi czasu, wychodząc mu naprzeciw. On, w zamian za to, spędzi więcej czasu z nami - dodaje Anna Piętka, zarządzająca projektem.

Wydawca podkreśla, że serwisy jest redagowany przez rówieśników jego odbiorców. - Mamy ekipę świetnych, młodych i kreatywnych redaktorów, którzy tworzą z nami treści i opiekują się kanałami dystrybucji - wyjaśnia Piętka.

Zespół tworzy 10 osób. Funkcję redaktora naczelnego pełni Paweł Pawelec, który wcześniej przez kilka lat był związany z polskim rynkiem startupów.

Noizz.pl ma własną ofertę reklamową, w której jest mało formatów display (Grupa Onet-RASP tłumaczy, że wielu młodych internautów ignoruje takie reklamy lub korzysta z adblocków), natomiast dominuje reklama natywna oraz content marketing. Hasłem głównym serwisu jest tag #makesomenoizz.

Grupa Onet-RASP nie podaje konkretnych oczekiwań ani prognoz co do wyników odwiedzalności nowej strony. - Chcemy, aby Noizz.pl był miejscem numer jeden dla millenialsów w polskim internecie - zapowiada Anna Piętka. Serwis będzie crosspromowany wspólnie z innymi stronami wydawcy. - Niektóre treści z Noizz.pl będą udostępniane w innych serwisach Grupy Onet-RASP, a sam serwis będzie również promowany w innych mediach należących do Grupy - opisuje Piętka.

Przypomnijmy, że podobnie pozycjonowana jest nowa wersja portalu o2.pl (należącego do Grupy Wirtualna Polska), udostępniona z początkiem października. Wspiera ją kampania reklamowa pod hasłem „Serce internetu”.

We wrześniu br. strony Grupy Onet-RASP zanotowały 17,91 mln użytkowników i 3,76 mld odsłon oraz cztery godziny i 58:54 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online