Cena nabycia udziałów wyniesie 37 mln zł, przy czym zostanie skorygowana o rozliczenie kapitału obrotowego i wartość środków pieniężnych na dzień zamknięcia transakcji pozostających w Multimedia Polska Energia.
Zamknięcie transakcji jest uzależnione od uzyskania przez Orange Polska zgody organu antymonopolowego. Strony spodziewają się, że nastąpi to w okresie najbliższych 3 miesięcy.
Multimedia Polska Energia świadczy usługi sprzedaży energii elektrycznej odbiorcom indywidualnym i biznesowym, obsługując ich na zasadzie TPA – dostępu strony trzeciej do sieci przesyłowej. Obecnie spółka obsługuje ok. 75 tys. klientów energii elektrycznej, którzy generują średniomiesięczne przychody na poziomie 46 zł.
Orange Polska podkreśla, że dzięki transakcji zwiększy bazę klientów korzystających z usługi Orange Energia do ok. 100 tys. Da to operatorowi pozycję lidera wśród alternatywnych dystrybutorów energii w Polsce.












