Agencja Ancymony przygotowała kampanię „Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin”, której ideą jest możliwość spersonalizowania życzeń świątecznych i wysłania ich do swoich bliskich w łatwy sposób. Vita Buerlecithin zaprasza do stworzenia osobistych animowanych e-kartek i przesyłania ich szybką drogą.
- Kampanie internetowe leków nie należą do najłatwiejszych. Z doświadczenia wiemy, że przy tego typu projektach oprócz dobrego pomysłu, który odpowiada na brief, potrzebne jest coś więcej. Poza konceptem kreatywnym zaplanowaliśmy każdy szczegół. To pozwoliło obu stronom działać sprawnie i sprzyjało miłej atmosferze przy pracy nad projektem - komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.
Agencja Ancymony odpowiada za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu.

Planowane są działania content marketingowe, kampania programmatic, reklama w mediach społecznościowych i w sieci Google.
Firmy nie podają szczegółów na temat przetargu. Nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.
Rozumiem, że organizatorzy tego konkursu dostali od ILM pozwolenie na korzystanie z fontu Star Wars? Bo jeśli nie, to jest to zwykła, buraczana kradzież- co śmieszniejsze dokonana przez środowisko, które o copyrighcie powinno mieć jako takie pojęcie.
Z tego, co pamiętam z książek, to tzw. akcja ,,Hiacynt" polegała na pałowaniu i aresztowaniu gejów przez milicję obywatelską czyli policję ustroju słusznie minionego. Pytanie, czy o tym jest ww. nagrodzony scenariusz, a jeśli tak, to czy to jest temat na I nagrodę I konkursu województwa mazowieckiego, tj. Radomia, Płocka czy Ostrołęki. No właśnie. PS. Czy Mazovia Warsaw film commission przestrzega ustawy o języku polskim?