„Party” liderem wśród dwutygodników people, "Gala" lepsza od „Vivy!”

Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w lutym br. pozostało „Party”, a najwięcej stracił magazyn „Show”. Zyskała tylko zajmująca ostatnie miejsce „Viva!”, ale znacznie lepszy wynik od niej osiągnęła "Gala".

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 417 125 egz. i była niższa o 14,35 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn ten w lutym br. kosztował 1,99 zł, a rok wcześniej miało jedno wydanie w cenie 1,50 zł.Na drugim miejscu uplasował się konkurencyjny dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 310 092 egz. Zanotował on największy spadek w rankingu, wynoszący 28,92 proc. Pismo to obecnie kosztuje 1,60 zł, podczas gdy rok temu było to 1,50 zł.Na trzeciej lokacie z wynikiem na poziomie 213 437 egz. znalazł się magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła w ciągu roku o 22,87 proc. Stało się tak, mimo że cena „Flesza” w lutym br. wyniosła 1,50 zł, a rok wcześniej było to 1,99 zł.

Czwarta lokata należała do "Gali" (G+J Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła 200 030 egz. po spadku o 12,12 proc. W lutym br. miała ona jedno wydanie w cenie 4,99 zł i jedno za 0,99 zł. Rok wcześniej było tak samo.Ukazujący się od końca listopada ub.r. magazyn „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) uplasował się dopiero na pozycji piątej, a jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 195 604 egz. Tytuł obecnie ukazuje się w cenie 2,99 zł.Jedyny wzrost średniej sprzedaży ogółem, wynoszący 11,69 proc., zanotowała w lutym br. „Viva!” (Edipresse Polska), ale znalazła się ona dopiero na miejscu szóstym. Jej wynik uplasował się na poziomie 168 235 egz. W drugim miesiącu br. tytuł ten kosztował jednak 2,99 zł, a rok wcześniej - 5,99 zł.

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem, wynoszący 25,28 proc., zanotowała „Gala” (G+J Polska). Natomiast najwięcej straciła „Viva!” - było to 33,68 proc. W styczniu br. miała ona jednak jedno wydanie w cenie 0,99 zł.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online