WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Showmax zaczyna emisję serialu „Botoks”, nowe odcinki co środę (wideo)

Gorący temat

Piotr Gliński: Polska Fundacja Narodowa robi dużo, krytykują ją dziennikarscy „wujkowie dobra rada”

0

„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie

2018-02-02 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W listopadzie 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2017 roku wyniosła 127 254 egz. W porównaniu do listopada 2016 roku była ona niższa o 19,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek w zestawieniu wynoszący 28,40 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 96 029 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 8,93 proc. do 79 872 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

W listopadzie 2017 roku w porównaniu do października 2017 roku wszystkie tytuły odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Viva!” (Edipresse Polska) - było to 22,78 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Party, Show, Gala, Viva!, Flesz, dwutygodnik people, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia