Peppermint autorem identyfikacji wizualnej Festiwalu Przemiany

Agencja Peppermint już po raz drugi przygotowała identyfikację wizualną Festiwalu Przemiany organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Peppermint autorem identyfikacji wizualnej Festiwalu Przemiany

Hasło tegorocznej edycji Festiwalu Przemiany to: “Superorganizm. Czy ciało ma granice”. Tematy związane z ciałem, cielesnością, medycyną przyszłości, regeneracją i technologiczną ewolucją człowieka zostaną zaprezentowane podczas paneli eksperckich, debat, formatów Artist Talk, na wystawie festiwalowej, w paśmie filmowym oraz podczas spotkań z ekspertami.

Współpraca Peppermint z Centrum Nauki Kopernik objęła stworzenie koncepcji kreatywnej do identyfikacji wizualnej festiwalu oraz przygotowanie kreacji graficznych do promocji i komunikacji wydarzenia.  

Głównym celem było wypracowanie oryginalnego języka graficznego, który oddałby tematykę tegorocznego Festiwalu Przemiany, a jednocześnie stał się rozpoznawalnym elementem identyfikacyjnym wydarzenia. Aby podkreślić ideę, interdyscyplinarność i charakter wydarzenia, czyli spojrzenie na dany problem z różnych perspektyw, Peppermint opracował motyw graficzny, który w sposób wyjątkowy ma podkreślać poruszane zagadnienia, równocześnie mając na celu przyciągnięcie uwagi odbiorców.

Ponadto, agencja przygotowała spoty reklamowe, które pojawiły się na wielu multimedialnych nośnikach outdoorowych jak autobusy i tramwaje, na platformie YouTube oraz w sieciach kin Helios. Peppermint przygotował także zróżnicowane materiały graficzne do promocji w kanałach online i offline, jak plakaty, newsletter czy dedykowane grafiki do social mediów. 

Festiwal Przemiany odbędzie się w weekend 6-8 października w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"