SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Mikołajczyk head of new business w Sport.pl, odchodzi Maciej Kucharski

Piotr Mikołajczyk objął nowo utworzone stanowisko head of new business w zespole Sport.pl (Agora). Odpowiedzialność za rozwój obszaru wideo premium jednego z najpopularniejszych serwisów sportowych przejął Dominik Wardzichowski. Z końcem lipca Sport.pl opuści jego dyrektor Maciej Kucharski.

Jako head of new business w Sport.pl Piotr Mikołajczyk zadba o dalszy rozwój projektów technologicznych i aplikacji mobilnych Sport.pl. Do jego obowiązków będzie należało również poszukiwanie nowych rozwiązań biznesowych oraz szans zasięgowych i przychodowych dla serwisu. W zarządzaniu biznesem Sport.pl będzie go wspierał Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.

Piotr Mikołajczyk jest związany ze Sport.pl od 2006 roku. Od początku ub.r. pełnił funkcję szefa rozwoju serwisu – zajmował się m.in. rozwojem aplikacji sportowych, produktami livescore oraz procesami automatyzacyjnymi. Wcześniej przez kilka lat pracował jako szef wideo i zastępca szefa newsroomu Sport.pl, a jeszcze wcześniej autor i szef serwisu Zczuba.pl.

Zmiany następują także w obszarze wideo w Sport.pl. Odpowiedzialność za rozwój wideo premium w redakcji przejął Dominik Wardzichowski, który zastąpił odchodzącego z serwisu Piotra Majchrzaka. Dominik Wardzichowski w nowej roli nadzoruje formaty wideo premium Sport.pl, w tym programy na żywo, cykle redakcyjne i reportaże wideo. Przed nim również zadanie przygotowania planu multi-platformowej obsługi nadchodzącego mundialu w Katarze.

Dominik Wardzichowski pracuje w Sport.pl od 2015 roku. Relacjonował Euro U-21 i Mistrzostwa Świata U-20 rozgrywane w Polsce. Jest autorem programu „Dogrywka” i współprowadzącym „Sekcji Piłkarskiej” oraz programu „Sport.pl LIVE”. Wcześniej współpracował z serwisami Ekstraklasa.net, Sport4fans.pl, SportSlaski.pl, Sport.tvp.pl, a także z telewizją klubową Podbeskidzia Bielsko-Biała.

„Przed nami jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w ostatnich latach, czyli mundial w Katarze. Mamy nadzieję, że najnowsze zmiany w zespole Sport.pl pozwolą nam jeszcze lepiej przygotować się do tego piłkarskiego święta. Jestem przekonany, że nowa energia w zespole przełoży się na interesujące pomysły i projekty, które spotkają się z uznaniem fanów sportu” – mówi cytowany w komunikacie Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.

Redaktorem naczelnym Sport.pl pozostaje Łukasz Cegliński, a szefem newsroomu serwisu – Łukasz Godlewski. Z końcem lipca br. współpracę z zespołem zakończy Maciej Kucharski, który od 2021 roku pełnił funkcję dyrektora Sport.pl.

Jak wynika z badania Mediapanel, w czerwcu Sport.pl,, funkcjonujący jako dział sportowy portalu Gazeta.pl odwiedziło 6,39 mln internautów, serwis miał 21,38 proc. zasięgu oraz 13 minut i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Dołącz do dyskusji: Piotr Mikołajczyk head of new business w Sport.pl, odchodzi Maciej Kucharski

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uber
Sorry. Nie ufam facetom, którzy mają warkoczyk w okolicach brody. No nie nie ufam...
0 0
odpowiedź
User
Wardzica
Najlepiej!
0 0
odpowiedź
User
Gwgwgw
Świetne zmiany, wreszcie! Powodzenia
0 0
odpowiedź