WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy Wirtualnej Polski, jako stronę www i aplikację mobilną w maju br. odwiedziło 8,84 mln internautów (co dało 29,56 proc. zasięgu), każdy spędził średnio 23 minuty i 12 sekund - wynika z danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci/internet/megapanel-pbi-gemius
Witryna jest zdecydowanym liderem zasięgowym. Dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 6,97 mln użytkowników, 23,29 proc. zasięgu oraz 20 minut i 21 sekund średniego czasu korzystania, a Sport.pl (Agora), funkcjonujący jako dział sportowy portalu Gazeta.pl - 6,39 mln internautów, 21,38 proc. zasięgu oraz 13 minut i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Pod względem średniego czasu spędzonego przez internautę zdecydowanym liderem jest serwis Flashscore.pl z wynikami meczów na żywo. 1,99 mln internautów (6,66 proc. zasięgu) spędziło na nim średnio po 46 minut i 3 sekundy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aplikacje-mobilne-i-serwisy-najpopularniejsze-w-polsce-maj-2022-rok,7169846838531713a ##
W zestawieniu jest jeszcze jeden serwis Grupy Wirtualna Polska - dział sportowy o2.pl, który zanotował 2,1 mln użytkowników, 7,02 proc. zasięgu oraz minutę i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania.
Dwie witryny w zestawieniu ma też Telewizja Polsat. Dział sportowy Interii, przejętej przez nadawcę dwa lata temu, odwiedziło 5,62 mln internautów (18,78 proc. zasięgu), spędzając średnio po 11 minut, a platforma Polsat Sport zanotowała 2,23 mln użytkowników, 7,47 proc. zasięgu oraz 8 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Meczyki.pl przyciągnęły 3,16 mln odwiedzających (10,56 proc. zasięgu), średnio na 7 minut i 33 sekundy. Jedyną marką prasową w rankingu jest „Super Express” (Grupa ZPR Media) - sekcja sportowa jego portalu zanotowała 2,69 mln użytkowników, 9 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 15 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W porównaniu do kwietnia WP SportoweFakty straciły 522,8 tys. użytkowników (5,6 proc.), a średni czas spędzony na platformie wydłużył się o 2 minuty i 24 sekundy (11,5 proc.).
Podobnie zmieniły się wyniki kilku innych witryn. Dział sportowy Onetu zanotował spadek o 867,8 tys. użytkowników (11,1 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o minutę i 42 sekundy (9,1 proc.), Sport.pl - spadek o 345,2 tys. użytkowników (5,1 proc.) i wzrost średniego czasu o minutę i 28 sekund (11,8 proc.).
W witrynie TVP Sport liczba internautów zmniejszyła się o 695,6 tys. (19,6 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył o 6 minut i 19 sekund (37,8 proc.). Na platformie Polsat Sport ubyło 223,4 tys. użytkowników (9,1 proc.) przy wzroście średniego czasu korzystania o 19 sekund (4,1 proc.).

W obu statystykach zmalały natomiast wyniki Meczyki.pl i Flashscore.pl. Pierwsza straciła 258,9 tys. internautów (7,6 proc.) oraz minutę i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania (16,1 proc.), a druga - 162,6 tys. użytkowników (7,5 proc.) oraz 8 minut i 45 sekund średniego czasu korzystania (16 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-i-publicystyka-wp-pl-przed-onetem-witryny-radia-zet-i-rmf-fm-najmocniej-w-dol,7169842392590465a ##
Jako jedyna w rankingu wzrost liczby użytkowników osiągnęła sekcja sportowa Interii. Przybyło w niej 122 tys. internautów (2,2 proc.), przy czym przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 35 sekund (5 proc.).
Natomiast dział sportowy portalu „Super Expressu” zanotował spadek liczby użytkowników o 70,1 tys. (2,5 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 18 sekund (10,2 proc.).












