Play męsko-damsko reklamuje Formułę 4.0 (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa oferty Formuła 4.0 wprowadzonej w sieci Play. Akcję wspólnie z P4, operatorem Play, przygotowały firmy Grandes Kochonos, White Rabbit, Plej, K2, Opus Film i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Formuły 4.0 informuje, że w ramach tej oferty za 79 zł miesięcznie można bez limitu dzwonić i SMS-ować do wszystkich sieci komórkowych: Play, Orange, T-Mobile i Plus (zobacz szczegóły tej taryfy). W poszczególnych reklamach zalety Formuły 4.0 prezentują kobieta i mężczyzna wraz ze swoimi znajomymi symbolizującymi użytkowników innych sieci. Ponadto osobne spoty podkreślają, że w ramach tej oferty telefony Nokia Lumia 800 i Samsung Galaxy SII są dostępne od złotówki.

 

Równocześnie z Play podobną ofertę - T-Mobile frii - wprowadziło T-Mobile (zobacz jej szczegóły), czemu również towarzyszy kampania reklamowa.

 

Akcja reklamująca Formułę 4.0 jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, prasie, kinach, BTL-u i na outdoorze. Kreację kampanii wspólnie z P4 przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, natomiast spoty wyreżyserował Jurek Bogajewicz, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja K2, a w BTL-u - agencje White Rabbit i Plej. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby całej akcji zajął się dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych