SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play wykorzystuje targetowanie behawioralne na Facebooku w kampanii Formuły Duet

Kampania wspierająca ofertę Formuła Duet w sieci komórkowej Play (P4) jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu Europy Środkowo-Wschodniej opartym o wprowadzone przez Facebook targetowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.

Działania social media są częścią kampanii wspierającej najnowszy pakiet operatora. Skierowane do dwóch osób rozwiązanie promuje swoim wizerunkiem Pascal Brodnicki.

Isobar Polska odpowiada za strategię komunikacji i realizację działań w mediach społecznościowych. W ramach kampanii przygotowano szereg animowanych kreacji, każda z nich została opracowana z myślą o innej grupie użytkowników a poszczególne grupy zostały wyselekcjonowane w oparciu o zachowania ich członków. Narzędzie segmentacyjne zostało stworzone przez Creative Shop.

Isobar Polska współpracuje z Play od 2013 r. Agencja odpowiada za obsługę social media operatora oraz za realizacje wybranych projektów internetowych oraz specjalnych.

Dołącz do dyskusji: Play wykorzystuje targetowanie behawioralne na Facebooku w kampanii Formuły Duet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl