SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plażowy bar Hel Spot z koncertami w kampanii piwa EB (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec), której głównym elementem będzie bar Hel Spot uruchomiony na plaży Półwyspu Helskiego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Gong, Opus Film, Live, Mediavest, Wilk i Roots PR.

Hel Spot znajduje się na najdalej wysuniętej plaży Półwyspu Helskiego, jest stylizowany na bar z tropikalnych plaż. Zostanie uruchomiony 29 lipca i będzie funkcjonował do końca sierpnia. Codziennie na plaży będą odbywać się koncerty różnych wykonawców muzyki tanecznej, takich jak Flirtini, Chloe Martini, Last Robots, Spisek Jednego, U Know Me Radio, Novika & Mr. Lex, Noz, Wasabi, Sympatique, Brainwash, Laydj, Zeppy Zep, Matat Professionals i Kovvalsky. Finałem będzie dwudniowa impreza, podczas której wystąpią m.in. De La Soul, Hercules & Love Affair, Monki, Łąki Łan, Taco Hemingway, Xxanaxx, Miuosh i Tede.

Wstęp na wszystkie imprezy w Hel Spot będzie bezpłatny. Dodatkowo w czasie finału organizator uruchomi specjalny transport z Trójmiasta do Helu i z powrotem. Za organizację imprez odpowiada agencja Live.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach akcji do sprzedaży w całym kraju trafiła limitowana edycja piwa EB w półlitrowych puszkach.

Kampania ma podkreślać skojarzenie marki EB z wartościami takimi jak luz, spontaniczność, młodość i energia.

Akcja reklamowa jest oparta na 30-sekundowym spocie pokazującym, co będzie się działo  na plaży w Helu. W klipie wykorzystano piosenkę „Sex Bomb” w nowej aranżacji Madofako.

Kampania jest prowadzona w telewizji (w kanałach ogólnopolskich), internecie oraz na outdoorze (nośniki w Trójmieście, Warszawie i na Półwyspie Helskim, murale w Warszawie).

Za reklamy ATL-owe i aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediavest, specjalną edycją puszek EB zaprojektowała agencja Wilk, działania public relations realizuje agencja Roots PR.

Piwo EB wróciło do sprzedaży wiosną ub.r. po kilkunastu latach przerwy. Jego zeszłoroczne działania reklamowe były prowadzone pod hasłem „Wraca czas na EB”.

Dołącz do dyskusji: Plażowy bar Hel Spot z koncertami w kampanii piwa EB (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tymbark
Brief: zróbmy fajną reklamę, z fajnymi ludźmi, którzy fajnie się bawią, mają fajny czas, i koniecznie żeby niczym się nie różniła od reklam Tymbarku, bo jeszcze ktoś, nie daj boże, posądzi nas o oryginalność!
odpowiedź
User
Lu
czy ta akcja jest jednorazowa, czy w przyszłym roku tego syfu już na Helu nie będzie? Czy wie ktoś może?
W przyszłym roku wybierałam się do samego Helu na wakacje, ale po tym spocie zastanawiam się, czy nie wybrać innego miejsca. Kto na to dał zezwolenie w ogóle, jeszcze postawcie na środku Morskiego Oka scenę i rampę :-(
odpowiedź
User
Wiesław
Pamiętam jak piłem EB jak byłem młody, a potem już nie mołem tego nidzie dostać, no coż... Teraz powróciło, ale ja już mam inna markę dla siebie, a mianowicie Perłę i sobie chwalę.
odpowiedź