Polo TV liderem kanałów muzycznych. Viva Polska w dół o 40 proc.

W styczniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad drugą Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, zaś najwięcej stracił kanały ITV i Viva Polska.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w styczniu 2016 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 13,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 31,48 proc. do 0,37 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 17,65 proc. do poziomu 0,14 proc.

Ex aequo na trzecim miejscu (po awansie z czwartego) znalazła się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni udział w styczniu br. również uplasował się na poziomie 0,14 proc., po stracie o 17,65 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca dziewiątego na szóste).

Z kolei największy spadek, wynoszący 50 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12.

Niewiele mniej straciła Viva Polska, której udział spadł o 40 proc. do 0,06 proc. Zajęła ona miejsce siódme (rok wcześniej była piąta).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-z-archiwum-x-hitem-fox-a-serial-ma-150-tys-widzow ##

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,63 proc., wyniósł 1,40 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,69 proc. udziału, w dół o 29,59 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,28 proc.; - 20 proc.).

Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej (80 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,02 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online