SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych, duży spadek 4fun.tv

W sierpniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, zaś na przeciwnym biegunie znalazł się kanał 4fun.tv. Tuż za podium uplasowało się Disco Polo Music.

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w sierpniu 2014 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 12,50 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 17,35 proc. do 0,81 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 29,03 proc. do poziomu 0,22 proc.

Oczko niżej uplasowała się nowa stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja br. Jej średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc. (zobacz dane oglądalności tej stacji).

Na dziewiątym miejscu znalazł się grający muzykę taneczną kanał Vox Music TV, który nadaje od maja br., ale monitorowany przez Nielsena jest od sierpnia br. Jego wynik to 0,05 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. W rankingu stacja ta awansowała z dziewiątego na siódme miejsce.

Stacja

Wszyscy 4+

sierpień 2013

sierpień 2014

SHR %

SHR %

Polo TV

50 391

0,96%

48 943

0,84%

Eska TV

51 405

0,98%

46 954

0,81%

4fun.tv

16 390

0,31%

12 688

0,22%

Disco Polo Music

-

-

9 897

0,17%

ITV

5 474

0,10%

7 368

0,13%

Stars.tv

2 082

0,04%

5 245

0,09%

Kino Polska Muzyka

1 289

0,02%

4 459

0,08%

TV.DISCO

3 530

0,07%

3 585

0,06%

Vox Music TV

-

-

3 105

0,05%

mjuzik.tv

1 942

0,04%

3 010

0,05%

VH 1

2 409

0,05%

2 218

0,04%

Power TV

-

-

1 972

0,03%


Z kolei w grupie widzów w wieku 16-49 lat liderem we wrześniu br. była stacja Eska TV, której udział zmalał tutaj o 13,66 proc. do poziomu 1,39 proc. Drugą lokatę zajęło Polo TV (1,25 proc. udziału, w dół o 6,02 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,38 proc., spadek o 30,91 proc. - największy w zestawieniu).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 180 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka.

Stacja

Wszyscy 16-49

sierpień 2013

sierpień 2014

SHR %

SHR %

Eska TV

34 096

1,61%

31 809

1,39%

Polo TV

28 285

1,33%

28 546

1,25%

4fun.tv

11 719

0,55%

8 642

0,38%

Disco Polo Music

-

-

5 902

0,26%

ITV

3 497

0,17%

5 279

0,23%

Stars.tv

1 470

0,07%

3 927

0,17%

Kino Polska Muzyka

999

0,05%

3 276

0,14%

TV.DISCO

2 429

0,11%

2 438

0,11%

mjuzik.tv

1 633

0,08%

2 225

0,10%

Vox Music TV

-

-

1 820

0,08%

Power TV

-

-

1 809

0,08%

VH 1

1 336

0,06%

1 569

0,07%

Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych, duży spadek 4fun.tv

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
O kant du*y takie zestawienie można potłuc, gdzie kanały dostępne naziemnie porównuje się z kanałami satelitarnymi i to jeszcze niektórymi kodowanymi. Cieszy jedno - kanały korporacji Viacom powoli po latach dominacji przechodzą do historii TV.
odpowiedź
User
dr
a gdzie mtv ze swoimi senior directorami for ridzion end ofiser kontent market pla, pla...
odpowiedź
User
Kick
Zmieniła się ekipa w ESKA TV no i proszę na efekty nie trzeba było długo czekać, prawie 20 % spadku. Zatrudnianie ludzi z upadającej Vivy w stacji, która jest liderem rynku to tak jak wpuszczać wirusa do zdrowego organizmu. Nie wiem kto to wymyślił, ale efekty już ma. Widać totalny brak wizji, a jedyne pomysły jakie mają to "kopiujemy Warsaw Shore". Na dalsze spadki nie będzie trzeba długo czekać :-)
odpowiedź