Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w kwietniu 2014 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 27,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 21,20 proc. do 0,56 proc.Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 3,63 proc. do poziomu 0,23 proc.Oczko niżej uplasowała się stacja Stars.tv, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 306,77 proc. Jej średni udział w kwietniu br. uplasował się na poziomie 0,14 proc. W kwietniu 2013 roku kanał ten był szósty.Z kolei największy spadek udziału - o 38,04 proc. do 0,11 proc. - zanotował kanał ITV, który spadł z miejsca czwartego na piąte.Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera zajęła Viva Polska, której średni wynik w kwietniu br. wyniósł 0,17 proc., po spadku o 25,15 proc.Druga lokata przypadła stacji MTV Polska, której udział, wynoszący 0,09 proc., w porównaniu do kwietnia ub.r. zwiększył się o 0,81 proc. Natomiast wynik trzeciego AXN Spin to 0,01 proc. (przed rokiem było to 0,005 proc.).

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat liderem w kwietniu 2014 roku także była stacja Polo TV, której udział wzrósł tutaj o 31,72 proc. do poziomu 1,12 proc.Drugie miejsce należało do Eski TV (0,95 proc. udziału; do góry o 20,26 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,44 proc., + 2,24 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu (aż o 244,94 proc.) pochwalić się mógł kanał Stars.tv. Z kolei najwięcej straciła stacja ITV - było to 39,35 proc.











