Polskapresse wprowadzi płatny dostęp do swoich serwisów

Wydająca dzienniki regionalne Grupa Polskapresse opracowuje strategię zamknięcia treści internetowych za własnym paywallem. Ma to nastąpić jeszcze w tym roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Polskapresse wprowadzi płatny dostęp do swoich serwisów

Według naszych informacji, nad wprowadzeniem płatnego dostępu do kontentu w internecie wydawca pracuje już od połowy 2013 roku. Za paywallem zamknięte zostaną treści z serwisów internetowych Polskapresse oraz Mediów Regionalnych, przejętych przez Grupę pod koniec ub.r. (więcej o tym). Jednocześnie Polskapresse ma nadal współpracować z platformą Piano Media, która pozwala na dostęp do jej treści  w ramach płatnej oferty obejmującej też serwisy innych wydawców.

Wdrażaniem paywalla w serwisach obu grup wydawniczych ma zająć się Tomasz Krawczyk, który od maja br. piastuje stanowisko krajowego dyrektora rozwoju redakcyjnego Grupy Polskapresse. Wcześniej tę samą funkcję pełnił w Mediach Regionalnych (więcej na ten temat).

Joanna Pazio, rzeczniczka prasowa Polskapresse i Mediów Regionalnych potwierdza, że trwają prace nad strategią monetyzacji kontentu. - Szczegółów nie zdradzamy - mówi nam jednak.W lutym br. Agora wprowadziła płatny dostępu do treści w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej” (więcej na ten temat). Spowodowało to zmniejszenie  ruchu na stronach regionalnych „GW” (przeczytaj o tym więcej).

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK