„Powrót klasyka” - blogerzy modowi reklamują Caterpillar Colorado

Rozpoczęła się kampania reklamowa butów Colorado marki Caterpillar (dystrybuowanych w Polsce przez AmerSport Group) z udziałem pięciu blogerów modowych. Akcję dystrybutor przygotowała wspólnie z domem mediowym PRO Media House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Powrót klasyka” - blogerzy modowi reklamują Caterpillar Colorado

Na potrzeby kampanii Caterpillar Colorado pięciu blogerów: Konrad Delekta („Rebel Fashion Style”), Łukasz Masłowski („Outdersen”), Kamil Pawelski („Ekskluzywny Menel”) oraz Łukasz Podliński i Łukasz Witek („True2Me”) przygotowało własne stylizacje z tym modelem buta. Są one prezentowane w reklamach internetowych, a stylizacje Pawelskiego i Podolińskiego - także w reklamach outdoorowych.

grafika

Akcja oprócz internetu (m.in. serwisy dla mężczyzn) i outdooru (nośniki w Warszawie, Krakowie i Trójmieście) oraz w sklepach sieci Citysport, HD i Soul.

grafika

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, wyłącznego dystrybutora obuwia marki Caterpillar w Polsce. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"