„Poznaj swoją Naturę” w kampanii na rzecz zagrożonych gatunków (wideo)

Ruszył telewizyjny etap kampanii „Poznaj swoją Naturę” apelującej o ochronę zagrożonych w skali Europy gatunków roślin i zwierząt. Spot telewizyjny na potrzeby akcji - realizowanej przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska - przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania podkreśla korzyści płynące z włączenia terenów do Europejskiej Sieci Ekologicznej obejmującej obszary, na których żyją zwierzęta i rośliny z gatunków zagrożonych wyginięciem (w Polsce określane jako Natura 2000).

W poprzednim etapie akcji, od maja do września br., odbyło się 15 spotkań informacyjnych oraz 5 większych eventów w wybranych miejscowościach w Polsce należących do obszarów Natura 2000.

Obecnie do emisji w telewizji trafił spot pod hasłem „Zachowajmy zagrożone w skali Europy gatunki roślin i zwierząt i oraz ich siedliska”. Klip jest pokazywany w TVP1, TVP2 i TVP Kultura.

Muzykę do spotu przygotował Filip Kuncewicz, reżyserią zajęła się Magdalena Targosz, a za produkcję odpowiadała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"