Pracuj.pl: nowa wyszukiwarka, grafika i logo

Serwis Pracuj.pl został udostępniony w zmienionej wersji. Witryna ma nową wyszukiwarkę, szatę graficzną i logo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W zmienionym serwisie Pracuj.pl wprowadzono wyszukiwarkę, która inteligentnie dopasowuje wyniki do wybranych kryteriów, a ponadto na bieżąco „uczy się”, jakie oferty interesują użytkownika, w trakcie wyszukiwania podpowiada mu inne, podobne ogłoszenia, wskazując także oferty pracy w okolicy miejscowości interesującej określonego internautę.

Listę ogłoszeń odpowiadających wybranym kryteriom można dodatkowo filtrować według wymaganego języka obcego, wynagrodzenia, poziomu stanowiska, branży i nazwy potencjalnego pracodawcy, formy zatrudnienia, a także okresu, z którego pochodzi ogłoszenie. Wybraną ofertę można dodać do „ulubionych” i szybko do niej wrócić bez ponownego szukania. Ponadto preferencje użytkownika zostaną zapamiętane i wyświetlą się przy kolejnej wizycie w serwisie.

grafika

Na Pracuj.pl znajdują się również rady dotyczące rekrutacji i kariery zawodowej. W nowej wersji serwisu zostały one pogrupowane w profile, dostępne bezpośrednio ze strony głównej i odpowiadające różnym etapom kariery zawodowej: dla szukających pracy, dla osób, które chcą zmienić pracę na lepszą, oraz dla studentów i absolwentów szukających pierwszej pracy.

 

grafika

Ponadto Pracuj.pl ma nową szatę graficzną oraz logotyp, w którym nazwa serwisu nie jest już podkreślona. - Zmiany na stronie głównej oraz w wynikach wyszukiwania były konsultowane z użytkownikami i klientami serwisu podczas testów w siedzibie naszej firmy, a także w trakcie testów on-line - opisuje Paweł Leks, dyrektor ds. rozwoju serwisów internetowych w Grupie Pracuj. – Nasz portal działa od 11 lat, a obecnie prezentujemy jego szóstą odsłonę - dodaje.

W marcu br. serwisy Grupy Pracuj odwiedziło ok. 2 mln użytkowników, wykonując ponad 65 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora