„Projekt Lady 2” stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł

Reality-show „Projekt Lady 2” oglądało średnio 1,47 mln widzów, o 460 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Projekt Lady 2” stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł
Małgorzata Rozenek-Majdan w programie "Projekt Lady"

Drugi sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 20.55, w okresie od 12 czerwca do 28 sierpnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,47 mln osób, co przełożyło się na 11,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 3 lipca, który zgromadził 1,64 mln widzów.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##

TVN w paśmie nadawania reality-show zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat z udziałem na poziomie 12,74 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i siatkowej. Trzecia była Jedynka (8,74 proc.; m.in. serial „Wichry wojny” i filmy), a czwarta - Dwójka (7,60 proc.; gł. filmy fabularne).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku.

grafika

Wpływy reklamowe z 2. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 13,07 mln zł. Dla porównania, 1. seria z reklam, licząca 9 odcinków, przyniosła 6,99 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Drugą edycję reality-show wygrała Roksanda Gac.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online